Original title:
Typológia zákazníkov spoločnosti World Class
Translated title:
Typology of the World Class members
Authors:
Porkertová, Adela ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom bakalárkej práce je stanoviť základnú typológiu bežného zákazníka fitness centra spoločnosti World Class na Václavskom námestí s náväznosťou na určenie istých doporučení pre prípadnú ďalšiu marketingovú stratégiu spoločnosti. Prvá časť práce je venovaná teoretickým poznatkom, príblíženiu marketingu, marketingového výskumu a výskumu trhu, problematike dopytovania, ale i segmentácii trhu a chovaniu spotrebiteľa. Druhá časť sa orientuje na príblíženie fitness, predstavenie spoločnosti World Class vo svete a špecificky na konkrétnom centre World Class Fitness Centre v Prahe. Kapitoly obsahujú komplexný pohľad na proces výskumu, zhromažďovanie údajov a následne analýzu a interpretáciu získaných dát.Cílem bakalářské práce je stanovit základní typologii běžného zákazníka konkrétního fitness centra World Class Fitness Centre na Václavském náměstí s návazností na určení jistých doporučení pro případnou další marketingovou strategii společnosti. První část práce je věnována teoretickým poznatkům, přiblížení pojmů marketing, marketingový výzkum a výzkum trhu, problematice dotazování, ale i segmentaci trhu a chování spotřebitele. Druhá část se orientuje na přiblížení fitness, prezentaci společnosti World Class obecně a dále specificky na konkrétním centru World Class Fitness Centre. Kapitoly obsahují proces celého výzkumu,spůsob zhromažďování dat, analýzu i interpretaci získaných dat.The objective of the bachelor work is to point out the basic typology of the World Class members within its fitness club located in Venceslas Square and thanks to the obtained results try to come up with possible recommendation for the future marketing strategy. First part is dedicated to the theory and expressions such as marketing, market research, market segmentation, buyer behaviour and questioning. Second part gives a closer look to the fitness,to the company World Class and at last to the specific fitness club in Prague. Chapters explain whole procedure of the market research, the gain of the data and finally the data analysis with its practical explanation.
Keywords:
buyer behaviour; buyer typology; market segmentation; marketing research; quantitative research; chování spotřebitele; kvantitativní výzkum; marketingový výzkum; segmentace trhu; typologie zákazníka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13119