Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 124 záznamů.  začátekpředchozí118 - 124  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup produktu na český trh
Leblochová, Radka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti a potenciál vybraného produktu (hnědý karibský rum značky Santa Teresa - Gran Reserva) z hlediska expanze na český trh, resp. do české maloobchodní sítě. Teoretická část práce popisuje důvody expanze,formy vstupu firmy na zahniční trhy a kritéria při rozhodování společnosti o expanzi. Praktická část se zabývá společností jako takovou, jejím produktem, hodnotí český trh a možnosti produktu při vstupu do české maloobchodní sítě. Na závěr je proveden vlastní kvalitativní a kvantitativní výzkum a na jeho základně doporučení společnosti o další strategii produktu.
Vstup firmy meridian Neue Energien GmbH na český trh
Knotková, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vstupu německé společnosti meridian Neue Energien GmbH na český trh. Cílem práce je analyzovat možnost společnosti se na českém trhu prosadit. Diplomová práce je rozdělena do pěti kapitol, kde první, teoretická, se věnuje vysvětlení základního pojmosloví a přehledu zákonné úpravy. Druhá kapitola je zaměřena na samotnou společnost, především na konkrétní vstup společnosti na český trh. Třetí kapitola je zaměřena na podrobnou analýzu trhu, na silné a slabé stránky společnosti a příležitostí a ohrožení na českém trhu. Čtvrtá kapitola analyzuje konkurenci společnosti a marketingový mix. Poslední, pátá, kapitola se věnuje konkrétní perspektivě prosazení společnosti na českém trhu. V závěru jsou shrnuty výsledky provedených analýz a zhodnoceny šance společnosti se na českém trhu prosadit.
Analýza politiky expanze retailingové firmy na českém trhu (na příkladu firmy Carrefour)
Kosorínová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své bakalářské práci analyzuji politiku expanze retailingové společnosti Carrefour na český trh. Cílem mé práce je na základě analýzy chování společnosti Carrefour zjistit možné příčiny jejího odchodu z českého trhu a identifikovat její budoucí expanzivní záměry na jiných trzích. Analýzu jsem provedla jak z hlediska úspěšnosti samotné české pobočky, tak i z hlediska role českého trhu v celkové strategii skupiny Carrefour Group. Ve své práci se nejdřív věnuji celkové charakteristice skupiny, od které přecházím k popisu procesu expanze na český trh. V další části analyzuji výsledky společnosti Carrefour ČR a srovnám je s výsledky konkurence za stejné období. Nejdůležitější část mé práce tvoří identifikování možných důvodů, které přiměly firmu opustit Českou republiku. Poté se znovu věnuji skupině Carrefour jako celku a jejím současným strategiím a hrozbám, kterým čelí.
Vstup společnosti Partners na rumunský trh
Kičmerová, Lada ; Malý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma "Vstup společnosti Partners na rumunský trh analyzuje jednotlivé kroky společnosti poskytující finanční služby při přípravě expanze do zahraničí. Práce se skládá ze čtyř kapitol: první shrnuje teorii vztahující se k otázce vstupu na zahraniční trhy a formulaci podnikatelského plánu expanze. Druhá kapitola anlyzuje rumunský trh, a to z hlediska obecného, maroekonomického a mikroekonomického se zaměřením na odvětví finančních sluřeb. Následuje PEST analýza trhu. Třetí kapitola uvádí základní informace o společnosti Partners For Life Planning, včetně hospodářských výsledků a složení produktového portfolia. Poslední čtvrtá kapitola se věnuje jednotlivým praktickým aspektům řešeným při přípravě expanze Partners na zahraniční trh: volba právní formy, rozpočet, sestavení podnikatelského plánu. Práce má sloužit jako teoretický průvodce i praktická ukázka postupu expanze české společnosti podnikající ve službách na východoevropský trh.
Analýza expanze na slovenský trh
Pausová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je vypracovat doporučení pro expanzi projektu bezrealitky.cz na slovenský trh. Doporučení bude podloženo situační analýzou trhu s nemovitostmi a konkurence, která potvrdí anebo vyvrátí hypotézu, že na slovenském trhu s nemovitostmi existuje mezera v poskytování komplexních, kvalitních služeb při koupi nebo prodeji či pronájmu nemovitosti, kterou by projekt bezrealitky.cz chtěl vyplnit.
Strategie vstupu české firmy na zahraniční trh
Pavlas, Michal ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se věnuje strategickému rozvoji malé, globálně operující společnosti se zacílením na potenciál indického trhu. V teoretické části shrnuje teorii vstupu firem na zahraniční trhy s přihlédnutím k otázkám, které si musí před expanzí společnost zodpovědět. Navazující praktická část ověřuje předpoklad o vhodnosti indického trhu pro expanzi mobilní technologické společnosti Creativo Techologies s.r.o a na základě komplexní analýzy vyhodnocuje přínosnost, ale také komplikace vstupu. Základním nástrojem praktické části práce je výzkum od stolu, tedy využití veřejných a soukromých databází, oficiálních vládních zdrojů atd. Konečným úsudkem je doporučení strategie expanze s časovým rozdělením.
Možnosti expanzie spoločnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. na zahraničné trhy
Vrablová, Dana ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Možnosti expanze společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. na zahraniční trhy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 124 záznamů.   začátekpředchozí118 - 124  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.