Název:
Vstup společnosti Partners na rumunský trh
Překlad názvu:
The expansion of the company Partners to the Romanian market
Autoři:
Kičmerová, Lada ; Malý, Josef (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma "Vstup společnosti Partners na rumunský trh analyzuje jednotlivé kroky společnosti poskytující finanční služby při přípravě expanze do zahraničí. Práce se skládá ze čtyř kapitol: první shrnuje teorii vztahující se k otázce vstupu na zahraniční trhy a formulaci podnikatelského plánu expanze. Druhá kapitola anlyzuje rumunský trh, a to z hlediska obecného, maroekonomického a mikroekonomického se zaměřením na odvětví finančních sluřeb. Následuje PEST analýza trhu. Třetí kapitola uvádí základní informace o společnosti Partners For Life Planning, včetně hospodářských výsledků a složení produktového portfolia. Poslední čtvrtá kapitola se věnuje jednotlivým praktickým aspektům řešeným při přípravě expanze Partners na zahraniční trh: volba právní formy, rozpočet, sestavení podnikatelského plánu. Práce má sloužit jako teoretický průvodce i praktická ukázka postupu expanze české společnosti podnikající ve službách na východoevropský trh.Subject of the thesis is "The expansion of the company Partners to the Romanian market." It analyses each step of this financial advisory firm that it took while preparing the expansion abroad. The thesis consists of four chapters: the first summarises the theory concerning the expansion abroad and the composition of the entrepreneurial plan of expansion. The second chapter analyses the romanian market. It includes both macro- and micro-analysis specializing on the sector of financial services. The analyses PEST follows. The third chapter states basic information about the company Partners For Life Planning, including economic results and the composition of product portfolio. Last chapter looks at each practical step that the company had to deal with while getting ready for the expansion: choice of legal form, budget and the composition of entrepreneurial plan. The thesis is suppose to serve as both theoretical and practical guide to the expansion of a Czech company to an eastern European market.
Klíčová slova:
expanze; finanční poradenstvví; Rumunsko; expansion; Financial advisory; Romania
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20006