Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy v marketingu v prostředí českého internetu
Kosorínová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V odborných publikacích se problematice aktuálního a budoucího vývoje na internetu věnuje jen velmi málo autorů. Je to způsobeno tím, že odhadnout vývoj v této oblasti je opravdu náročné a může dojít k omylům, kterým se autoři snaží vyhnout. Důvod, proč se této oblasti autoři nevěnují více, je i velmi rychlé stárnutí informací. Na druhou stranu jsem přesvědčená, že pro marketéry je nezbytné zkoumat aktuální a budoucí dění, protože jim to umožňuje firmu a její výrobky na budoucí vývoj připravit.Cílem mojí práce bylo identifikovat trendy v marketingu na internetu v nejvíce vyspělých zemích, popsat specifickou situaci na českém internetu s důrazem na ověření, jestli zahraniční trendy pronikly i do České republiky a na základě svých zjištění formulovat doporučení pro marketéry v České republice. Dílčím cílem bylo co nejnázornější popsání konkrétního využití jednotlivých marketingových nástrojů, které má sloužit pro lepší pochopení jejich využití a inspiraci.
Analýza politiky expanze retailingové firmy na českém trhu (na příkladu firmy Carrefour)
Kosorínová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své bakalářské práci analyzuji politiku expanze retailingové společnosti Carrefour na český trh. Cílem mé práce je na základě analýzy chování společnosti Carrefour zjistit možné příčiny jejího odchodu z českého trhu a identifikovat její budoucí expanzivní záměry na jiných trzích. Analýzu jsem provedla jak z hlediska úspěšnosti samotné české pobočky, tak i z hlediska role českého trhu v celkové strategii skupiny Carrefour Group. Ve své práci se nejdřív věnuji celkové charakteristice skupiny, od které přecházím k popisu procesu expanze na český trh. V další části analyzuji výsledky společnosti Carrefour ČR a srovnám je s výsledky konkurence za stejné období. Nejdůležitější část mé práce tvoří identifikování možných důvodů, které přiměly firmu opustit Českou republiku. Poté se znovu věnuji skupině Carrefour jako celku a jejím současným strategiím a hrozbám, kterým čelí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.