Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Obsahový a vydavatelský koncept deníků zdarma: komparace Česká republika a Francie
Kičmerová, Lada ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Groman, Martin (oponent)
Diplomová práce "Obsahový a vydavatelský koncept deníků zdarma: komparace Česká republika a Francie" pojednává o bezplatných denících na českém a francouzském trhu. První část práce mapuje jednotlivé bezplatné tituly, které na obou trzích vychází a věnuje se také blíže společnosti Metro International a charakteristice francouzského trhu s tištěnými médii. Druhá část popisuje vydavatelský koncept bezplatných deníků se zaměřením na inzerci a inzerenty, vlastnictví a náklady deníků zdarma, stejně jako na čtenářskou obec, distribuční kanály a redakce těchto deníků. Třetí část je věnována obsahovému konceptu a shrnuje výsledky kvantitativní analýzy provedené na vzorcích výtisků českých a francouzských deníků zdarma. Středem zájmu této části jsou používané zdroje publikovaných textů, množství a rozsah článků, rubriky a témata, kterým se bezplatné tituly věnují stejně jako grafická úprava deníků. Čtvrtá část stručně nastiňuje poslední události na trhu s bezplatnými deníky a zamýšlí se nad možným vývojem do budoucna. Cílem práce je postihnout fenomén bezplatných zpravodajských deníků na obou trzích a shrnout jejich hlavní charakteristiky po vydavatelské i obsahové stránce.
Vstup společnosti Partners na rumunský trh
Kičmerová, Lada ; Malý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma "Vstup společnosti Partners na rumunský trh analyzuje jednotlivé kroky společnosti poskytující finanční služby při přípravě expanze do zahraničí. Práce se skládá ze čtyř kapitol: první shrnuje teorii vztahující se k otázce vstupu na zahraniční trhy a formulaci podnikatelského plánu expanze. Druhá kapitola anlyzuje rumunský trh, a to z hlediska obecného, maroekonomického a mikroekonomického se zaměřením na odvětví finančních sluřeb. Následuje PEST analýza trhu. Třetí kapitola uvádí základní informace o společnosti Partners For Life Planning, včetně hospodářských výsledků a složení produktového portfolia. Poslední čtvrtá kapitola se věnuje jednotlivým praktickým aspektům řešeným při přípravě expanze Partners na zahraniční trh: volba právní formy, rozpočet, sestavení podnikatelského plánu. Práce má sloužit jako teoretický průvodce i praktická ukázka postupu expanze české společnosti podnikající ve službách na východoevropský trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.