National Repository of Grey Literature 1,186 records found  beginprevious1164 - 1173nextend  jump to record: Search took 0.03 seconds. 
Analysis of the communication mix of the Memos Software s.r.o. company
Pikartová, Ivana ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Kudláček, Petr (referee)
The thesis is focused on the analysis of the communication mix of Memos Software s.r.o. company which develops the custom software. Before the main analysis the theoretical part takes place in which the traditional components of the communication mix are explained. After that the attention is oriented on the communication mix which is done through the internet. In the practical part the analyzed company is introduced and after that the contemporary status of its communication mix is being described. Based on the analysis in the end of this thesis the recommendations are given with the aim to retrieve the imperfections and to optimize the communication mix of this company.
Analysis of the communication mix of L'ORÉAL
Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Procházka, Jan (referee)
This diploma thesis deals with the communication mix of Garnier, one of the most famous global brands of the cosmetic company L'Oréal. The goals are to analyze brand's communication , especially TV advertisments and their effects. The main goal is to find out more about consumer perception of the ads and brand as such. The thesis also contains my own marketing research on the main topics mensioned above, which basically means revealing the communication effects of the TV ads.
Communication strategy of Palace Flora
Caletková, Miroslava ; Postler, Milan (advisor) ; Pospíšil, Lukáš (referee)
This work is devided into to main parts. A theoretic one and a practical one. In the first one we can find concepts like: Marketing, Marketing mix, Communication strategy, Communication mix and others. And in the second one threre is analyze of current communication strategy and a proposal of the communication plan of Palace Flora for the year 2008. I was cooperating on this work with the director of marketing department of Palace Flora, Sarka Buskova.
Instruments of comunication mix in chosen company Acovy Ltd. who is offering telecomunication services
Kocourková, Magdalena ; Puchýř, Milan (advisor) ; Pavelka, Martin (referee)
Tato diplomová prace pojednavá o komunikačním mixu telekomunikační firmy Acovy s. r. o. Proto, aby mohl být mix zpracován, musela být zpracována situační analýza, marketingový mix. Acovy s. r. o. používá obchodní modely B2B a B2C. V práci byl pro tyto modely zpracovan model komunikačního procesu. Následně byly zhodnoceny současné a navrženy budoucí nástroje komunikačního mixu.
Marketing communication of ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Erbenová, Lenka (referee)
Škoda Auto is one of the most important companies in the Czech Republic. The company not only sells cars, but also provides services, sells Škoda Genuine Parts and Škoda Genuine Accessories. Customers know services as Škoda Service. All these aftersales activities are integral part of the brand. Master thesis put emphasis on external communication of Škoda Service. Master thesis describes external communication and proposes new communication methods.
The Marketing Activities Analysis of the Firm Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Schovánková, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Ryšánková, Alžběta (referee)
The diploma work deals with analysis of marketing aktivities in the firm Hennlich Industrietechnik, s.r.o. targeting the communication with the customer, competition and inside the firm interior too. In the particular chapters there are solved the applications of the communication mix instruments, different approach of the managers to the marketing management in the separate branche offices, the efficiency of marketing activities and their influence on the firm turnover and profit. The work compares the economic results of the separate branch offices and looks for the continuity with the results of marketing aktivities. Further the work points out to the negatives and mistakes of the marketing and tries to find the way to the marketing efficiendy increase.
Komunikační strategie předsednictví v Radě v první polovině 2009
Jadrníčková, Gabriela ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Šustr, Ondřej (referee)
Práce se zabývá komunikační strategií českého předsednictví v Radě Evropské unie. První část je věnována teoretickému základu komunikačního mixu a také předsednictví. V druhé části popisuje danou komunikační strategií předsednictví České republiky, je zde popsána a hodnocena stávající navrhovaná Koncepce komunikace předsednictví, která byla navržena vládou.
Komunikační strategie hudební skupiny
Smolíková, Veronika ; Kašparová, Eva (advisor) ; Lorencová, Hana (referee)
DP popisuje komunikační strategii, základní prvky komunikačního mixu, nové trendy marketingové komunikace a nový pojem integrované komunikační strategie. Praktická část je aplikací poznatků do praxe, kdy je vytvořen optimální komunikační mix pro poloprofesionální hudební skupinu The BlueMoon hrající revival 60. let.
Reklama a média
Maříková, Michaela ; Polívková, Jana (advisor)
Bakalářská práce popisuje základní charakteristiku reklamy a srovnání její pozice ve vybraném sdělovacím prostředku-televizi v České republice a v Německu. V teoreticé části je definována reklama a popsán její vývoj až do současné doby. Porovnání její pozice v oblasti televizního vysílání probíhá na základě několika kritérií-legislativní vymezení a právní úpravy, způsob financování a obecné názory a postoje obyvatel obou zemí k dané problematice.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti Barum Continental, spol. s.r.o.
Anderle, Jiří ; Ezrová, Hana (advisor)
Bakalářská práce obsahuje analýzu marketingového mixu ve společnosti Barum Continental spol. s.r.o.,následné zhodnocení efektivnosti marketingového mixu a zlepšovací návrhy problematických částí analyzovaného celku. Jedná se zejména o analýzu produktu společnosti,což jsou v drtivé většině pneumatiky pro osobní, nákladní a užitková vozidla, analýzu cenové strategie firmy, distribuční politiky a komunikačního mixu.

National Repository of Grey Literature : 1,186 records found   beginprevious1164 - 1173nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.