Original title:
Reklama a média
Authors:
Maříková, Michaela ; Polívková, Jana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
ger Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Bakalářská práce popisuje základní charakteristiku reklamy a srovnání její pozice ve vybraném sdělovacím prostředku-televizi v České republice a v Německu. V teoreticé části je definována reklama a popsán její vývoj až do současné doby. Porovnání její pozice v oblasti televizního vysílání probíhá na základě několika kritérií-legislativní vymezení a právní úpravy, způsob financování a obecné názory a postoje obyvatel obou zemí k dané problematice.
Keywords:
definice reklamy; financování televizního vysílání; komunikační mix; legislativní vymezení a právní úpravy reklamy; vývoj reklamy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5919