Original title: Reklama a média
Authors: Maříková, Michaela ; Polívková, Jana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: ger
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Bakalářská práce popisuje základní charakteristiku reklamy a srovnání její pozice ve vybraném sdělovacím prostředku-televizi v České republice a v Německu. V teoreticé části je definována reklama a popsán její vývoj až do současné doby. Porovnání její pozice v oblasti televizního vysílání probíhá na základě několika kritérií-legislativní vymezení a právní úpravy, způsob financování a obecné názory a postoje obyvatel obou zemí k dané problematice.
Keywords: definice reklamy; financování televizního vysílání; komunikační mix; legislativní vymezení a právní úpravy reklamy; vývoj reklamy

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5919

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3275


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share