Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 208 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie křižovatek Pasecká, Zlín
Pavlacká, Šárka ; Alster, Ladislav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh řešení dvou křižovatek a úseku mezi těmito křižovatkami ve městě Zlíně. Jedná se o stykové, světelně neřízené křižovatky s nevhodným uspořádáním. Cílem práce je zvýšení bezpečnosti provozu a snížení hlučnosti a prašnosti v dané lokalitě. Toho bude dosaženo stavební úpravou křižovatek místních komunikací a návrhem pěších komunikací.
Analýza dopravy v Turnově
Nováková, Andrea ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Sandleiterová, Lucie (oponent)
Ve své bakalářské práci na téma Analýza dopravy v Turnově se zaměřuji převážně na dopravu v okolí města Turnova. Největší pozornost je věnována městské hromadné dopravě. Hlavním cílem bakalářské práce zjištění aktuálních dopravních podmínek v Turnově a následné návrhy na zlepšení této situace. V teoretické části se zaměřuji na vymezení základních pojmů využívaných hojně v bakalářské práci.
Srovnání tržně a státem organizované hromadné dopravy na území ČR v letech 2000 - 2015
Hervert, David ; Pikhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vebrová, Ludmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá srovnáním tržně a státem organizovaného přístupu k hromadné dopravě z národohospodářského pohledu. Před samotným srovnáním je provedena analýza hromadné dopravy na území České republiky mezi lety 2000 a 2015. Teoretická část se věnuje nabízeným produktům hromadné dopravy, poptávce po dopravě, tržním a vládním sléháním i teorii podnikatele a informační funkci ceny. V praktické části jsou analyzovány a následně porovnávány jednotlivé druhy hromadné dopravy. Dále je provedena analýza hromadné dopravy v USA a provedena komparace s hromadnou dopravou v České republice.
Analýza vybraných ukazatelů společnosti DPMB, a.s. pomocí časových řad
Juračková, Eliška ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu vybraných ukazatelů společnosti DPMB, a.s. pomocí časových řad. Soustřeďuji se především na ukazatele, které společnosti pomáhají zefektivnit fungování městské hromadné dopravy a lépe hospodařit s rozpočtem. Práce obsahuje jak základní teoretická východiska, tak i konkrétní analýzu vybraných ukazatelů spolu s odhadem jejich budoucího vývoje, pokud je možné jej prognózovat.
Tomkovo náměstí v Brně
Heczko, Michal ; Smítal, Petr (oponent) ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dopravním řešením Velkého městského okruhu v Brně, okolí Tomkova náměstí. Při návrhu byla snaha o zachování trasy VMO, úsek Brno – Sever, v původním koridoru, na to navazující úsek Brno – Židenice je veden v nové trase. Napojení na stávající infrastrukturu je provedeno pomocí mimoúrovňových křižovatek a nově navrhnutého přemostění. Nově navrhnuté komunikace vychází z územního plánu a z politiky dopravního podniku města Brna, pro vyloučení městské hromadné dopravy z VMO. Dále je v tomto návrhu snaha o zklidnění a zrychlení dopravy, především v místech, kudy prochází trasa MHD.
Simulátor MHD linek v Brně
Němec, František ; Král, Jiří (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat simulátor linek městské hromadné dopravy na území Brna. Časy odjezdů jednotlivých linek jsou extrahovány z online jízdních řádů. Data, ze kterých je generována dopravní síť, jsou získána z projektu OpenStreetMap. Práce obsahuje popis základních přístupů k tvorbě dopravních simulátorů, zejména pak popis mikroskopického přístupu, na kterém je tento simulátor založen. Druhá část práce obsahuje návrh a implementaci simulátoru, jejíž hlavními částmi je způsob řízení vozidel, reprezentace dopravní sítě a její generování z OpenStreetMap dat.
Vyhledání spojů MHD pro mobilní telefony
Krch, Petr ; Orság, Filip (oponent) ; Dvořák, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout na internetu nezávislou aplikaci pro mobilní telefony umožňující vyhledání nejrychlejšího spoje v rámci městské hromadné dopravy. Uživatelské rozhraní aplikace je vytvořeno tak, aby její ovládání bylo intuitivní a přátelské. V závěru je zhodnocen význam aplikace a jsou navrženy možnosti dalšího vývoje.
The development trend of railway stations
Dubeňová, Ľubica
Dating back to the 1830s, railways were developed in Britain. The history of railway stations began with a transit station in which the reception area and the hall were separate buildings. This division of stations into two buildings, of which one is primarily representative and the other serves for engineering purposes remained the only architectural option for a long time and has not disappeared to this day. Soon after, they became a major mode of public transportation in many places across the world and served communities. Passenger stations became a new building type and gateways to rail lines connecting cities. Railway stations entered a new age again in the late 20th century after the introduction of high-speed trains. As evident mostly in Europe (and of course China), many new stations were built, and the old ones were renovated to efficiently serve the system. Once different transportation modes were unconnected, but today the trend is towards an integrated system. Many railway stations form an interchange between modes of transportation that may include buses, air services, metros, taxi, private cars, and so forth. Therefore the intermodal concept reflects a new form of service. In addition to serving intercity rail lines, the concept emphasizes linkages to other transportation systems, the expansion of service across borders, and rail networks linking cities and their suburbs. As a consequence, new forms of station type are required. International, airport, and metro or light rail stations represent different types emerging as distinctive building patterns for railway stations impacted by the intermodal concept.
Vyhodnocení příčin dopravních nehod vozidel městské hromadné dopravy v Brně
Ševčíková, Lucie ; Finstrle, Jiří (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou dopravních nehod prostředků městské hromadné dopravy v Brně. První část práce je zaměřena na rozbor struktury vozového parku Dopravního podniku města Brna, a.s. (dále jen DPMB). Ve druhé části jsou vyhodnoceny dopravní nehody vozidel městské hromadné dopravy dle druhu trakcí a na základě zjištěných výsledků je následně provedena analýza příčin nejčastějších dopravních nehod za účasti vozidel DPMB. V poslední části se diplomová práce zabývá návrhem opatření ke snížení nehodovosti dopravních prostředků DPMB.
Posouzení vlivu sociálních a environmentálních faktorů na ceny nemovitostí pro bydlení v okrese Uherské Hradiště
Stojaspal, Ondřej ; Urbánek, Zdeněk (oponent) ; Hlavinková, Vítězslava (vedoucí práce)
Tato práce zpracovává vliv sociálních a environmentálních faktorů na ceny nemovitostí v okrese Uherské Hradiště. Vymezuje jednotlivé sociální a environmentální faktory a jejich vztah a na jejich základě vysvětluje rozdílnost cen obdobných nemovitostí v různých lokalitách v rámci tohoto okresu. Na základě získaných dat pak kvantifikuje vliv jednotlivých faktorů na cenu nemovitosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 208 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.