Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy
Pelikánová, Iva ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým nástrojem podporou prodeje na Internetu, jehož oblíbenost v posledních letech stoupá. Největší část práce je věnována věrnostním programům. Cílem práce je zhodnotit, zda je Internet vhodným prostředkem pro podporu prodeje. Dále rozebrat jednotlivé formy podpory prodeje, demonstrovat je na příkladech z praxe, zhodnotit míru jejich využívání a jejich potenciál. Blíže se zaměřím na rozbor věrnostních programů, jejich trendy v prostředí Internetu a zhodnocení úspěšnosti konkrétních programů firem působících na Internetu i mimo něj. Představím také cíle a předpoklady úspěchu věrnostních programů. Jako další dílčí cíl jsem si vybrala analýzu otevřeného věrnostního programu Sphere card. Na základě této analýzy zhodnotím jeho silné a slabé stránky a případně představím návrh na zlepšení.
Srovnání B2C loajalitních programů retailových řetězců v segmentu fashion and sport v ČR
Sekerková, Adéla ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hynek, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza a srovnání věrnostních programů v segmentu fashion and sport v České republice. Dnešní spotřebitel je velmi informovaný a rozhoduje se při nákupu podle mnoha kritérií. Stává se věrným ke značce v případě, že je se značkou spokojen a přináší mu kromě různých benefitů především benefity emocionální. Teoretická část práce je věnována značce, chování zákazníka, jeho nákupnímu procesu, loajalitě, věrnostním programům a vlivu trendů a nových technologií na zákazníkovo chování. Tato práce byla zadána značkou O'Neill, proto se praktická část zabývá představením společnosti a porovnáním věrnostních programů jejich konkurentů. Stěžejní částí práce je vyhodnocení dotazníku a doporučení pro značku O'Neill.
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
Hrubešová, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Votruba, Václav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je identifikace výhod a přínosů plynoucích z použití věrnostních programů na trzích v oblasti B2B. Práce zdůrazňuje nepřetržité budování vztahů se stávajícími zákazníky, což představuje základ úspěchu podnikání pro obě strany. V teoretické části jsou kromě vysvětlení základních pojmů zmíněny výhody a nevýhody implementace věrnostního programu a s tím související překážky a cena. Dále tato práce dokumentuje přínosy dlouhodobé spolupráce se stávajícími zákazníky, která zajistí vyšší příjmy při minimálních nákladech a času, a to ve srovnání se získáváním nových zákazníků, které stojí více peněz a času při nižších příjmech. Tento poznatek je následně analyzován v praktické části, která popisuje věrnostní program prodejců značky Tork a dále návrhy možného řešení na zlepšení případných nedostatků, které by mohly vést k dlouhodobým a vzájemně prospěšným vztahům.
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Gruberová, Anna ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy, zdůrazňuje jejich důležitost, výhody a popisuje, jakou formu mohou mít. V teoretické části je uvedeno jejich zařazení v rámci marketingového mixu. Praktická část se zaměřuje na věrnostní programy, které jsou určené dětem. Jsou zde uvedeny konkrétní příklady věrnostních programů. Cílem této práce je zjistit, jak moc jsou jimi děti ovlivněné a jak o nich získávají informace. To je zkoumáno pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnily děti základní školy. V závěru jsou shrnuty podstatné informace a získané výsledky.
Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard
Laštovičková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Szabo, Peter (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodního řetězce Tesco -- programem Clubcard. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části jsou nejdříve blíže vysvětleny pojmy jako marketingové a komerční komunikace, podpora prodeje a její používané nástroje a dále pojem loajalita a věrnostní programy jako takové. V úvodu do praktické části jsou nejprve popsány současné trendy na maloobchodním trhu a také konkurenční analýza jednotlivých řetězců, zaměřená na věrnostní programy. Další část je věnována společnosti Tesco a jejímu věrnostnímu programu Clubcard. Hlavní přínos práce představuje provedený marketingový výzkum, zaměřený na názory zákazníků Tesca ohledně provozovaného programu Clubcard.
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na prodejny značkových oděvů
Běhounková, Klára ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů zaměřených na zákazníky obchodů se značkovými oděvy. Definuje zákazníka, jeho chování, rozhodovací proces a loajalitu. Dále popisuje marketingovou komunikaci se zákazníkem, podporu prodeje, věrnostní programy včetně jejich druhů a výhod. Uvádí konkrétní věrnostní programy Blažek, Reserved, Orsay, Marks&Spencer a S. Oliver. V závěru je zhodnocen výzkum zabývající se věrnostními kartami v jednotlivých obchodech a jejich využíváním konečnými zákazníky.
Věrnostní program Air France-KLM a jeho komunikace
Georgievová, Jitka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku věrnostních programů pro malé a střední podniky v letecké dopravě. Cílem práce je analyzovat BlueBiz, věrnostní program pro malé a střední podniky leteckých společností Air France-KLM a navrhnout zlepšení tohoto programu. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu, komerčních komunikací a věrnostních programů; praktická část se zabývá konkrétně programem BlueBiz. Praktická část představuje letecké společnosti Air France-KLM a obsahuje analýzu smluvních podmínek BlueBiz, konkurenční analýzu, analýzu komunikací programu a analýzu povědomí o programu BlueBiz. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která je podkladem pro návrhy na zlepšení programu.
Věrnostní programy se zaměřením na OK Plus
Fléglová, Helena ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na jeden z nástrojů podpory prodeje, a tím jsou věrnostní programy. Jako jediné dokážou vytvořit velmi silnou vazbu mezi společností a zákazníkem a redukují tak míru jejich ztráty na minimum. Prostředkem k dosažení stanovených cílů je rozsáhlý systém benefitů, kterých mohou členové využívat. Vše je vysvětleno na programu OK Plus Českých aerolinií, který se po dlouholetém vývoji stal synonymem úspěšného věrnostního programu.
Efektivnost věrnostního programu na příkladu vybraného předního výrobce střešních oken.
Vlková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza věrnostního programu společnosti Roto stavební elementy s.r.o. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá marketingovými a komerčními komunikacemi, popisuje jednotlivé formy komerčních komunikací. Druhá kapitola se detailně zaměřuje na sales promotion jako formu komerční komunikace. Nejvíce pozornosti je přitom věnováno věrnostním programům. Třetí kapitola seznamuje čtenáře se společností Roto, s portfoliem jejích výrobků a věrnostním programem. Kapitola dále obsahuje vyhodnocení efektivnosti tohoto programu na základě čtyř hlavních ukazatelů a několik návrhů na vylepšení. V závěru práce jsou shrnuty výsledky analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.