Název: Věrnostní program Air France-KLM a jeho komunikace
Překlad názvu: Frequent Flyer Program of Air France-KLM and its Communications
Autoři: Georgievová, Jitka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Air France-KLM; BlueBiz; marketing v letecké dopravě; věrnostní programy; Air France-KLM; BlueBiz; loyalty programs; marketing in airline industry

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30939

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113199


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet