Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manažerské kompetence v rozvoji studentů EF JU
LIŠKOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu manažerských kompetencí studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích oboru Řízení a ekonomika podniku s návrhem rozvoje klíčových kompetencí pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu práce. Výsledky byly zpracovány na základě dotazníkové šetření pro studenty a manažery podniků se zaměřením na měkké kompetence stanovené Centrální databází kompetencí.
Využití neurolingvistického programování u zaměstnanců státní služby
Beran, Tomáš ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Teoretická část této bakalářské práce shrnuje nejdůležitější poznatky, o které se neurolingvistické programování opírá. Zároveň obsahuje popis vybraných technik. Cílem bakalářské práce je porovnání NLP s technikami uplatňovanými v praxi pro rozvoj měkkých dovedností inspektorů Státního úřadu pro jadernou bezpečnost. Tohoto cíle bylo dosaženo prostřednictvím nestrukturovaných rozhovorů a studiem poskytnutých interních dokumentů, pracovních materiálů a textů kurzů. Součástí práce je polostrukturovaný dotazník, doplněný o informace získané na základě nestrukturovaného rozhovoru s inspektory a další komunikace s nimi. V tomto dotazníku je zkoumán názor inspektorů na vzdělávání v měkkých dovednostech, neurolingvistickém programování a zájem o další vzdělávání v těchto oblastech.
Analýza vzdělávacích potřeb všeobecných sester v Psychiatrické nemocnici Bohnice
Hrášková, Jana Magdalena ; Jaroševská, Elena (vedoucí práce) ; Záškodná, Helena (oponent)
Cílem bakalářské práce je otestováním specifické metodiky zjistit a následně analyzovat vzdělávací potřeby všeobecných sester v Psychiatrické nemocnici Bohnice (PNB). Specifickou metodikou je myšlen dotazník, který byl sestaven na základě Metodiky vzdělávacích plánů, za jejímž vznikem stojí společnost HESTIA a. s. v čele s PhDr. Jiřím Tošnerem. Cíl práce lze rozdělit na dva podcíle, jeden podcíl se týká otestování této metodiky ke zjištění vzdělávacích potřeb všeobecných sester v PNB, druhý podcíl se zaměřuje na samotné zjištění a analýzu vzdělávacích potřeb. Teoretická část práce se opírá o řadu publikací vzniklých v průběhu 20. století, které přibližují problematiku psychiatrie jako celku, zároveň bude představeno povolání sestry v oboru psychiatrie z hlediska jejích kvalifikačních předpokladů a kompetencí, které jsou nezbytné k tomu, aby sestra poskytovala kvalitní péči. Prostor bude věnován Psychiatrické nemocnici Bohnice, její historii, organizační struktuře a vzdělávání poskytované nemocnicí. Výzkumná část práce se opírá o dotazníkové šetření rozšířené o polostrukturované rozhovory s vybranými experty. Klíčová slova Analýza vzdělávacích potřeb, Psychiatrická nemocnice Bohnice, všeobecná sestra, sestra pro péči v psychiatrii, měkké dovednosti, totální instituce, stigma, preterapie, metodika...
Vybrané měkké dovednosti a jejich hodnocení v práci sestry
Linhartová, Simona ; Tomová, Šárka (vedoucí práce) ; Jirkovský, Daniel (oponent)
Bibliografický záznam LINHARTOVÁ, Simona. Vybrané měkké dovednosti a jejich hodnocení v práci sestry. Praha: Univerzita Karlova, 2. Lékařská fakulta, Ústav ošetřovatelství, 2016. 98 s., přílohy. Vedoucí bakalářské práce PhDr. Šárka Tomová, PhD. Abstrakt V bakalářské práci se budu zabývat vybranými měkkými dovednostmi a jejich hodnocením v práci sestry. Vybrala jsem si takové měkké dovednosti, které jsou dle mého názoru důležité při výkonu povolání zdravotní sestry. Domnívám se totiž, že ne vždy jimi sestry v dostatečné míře disponují, což bych ve své práci ráda zjistila. V teoretické části v úvodu vysvětluji, proč mne dané téma zaujalo. Definuji zde, co je cílem mé práce a stanovené hypotézy. Dále se věnuji vysvětlení pojmu měkké dovednosti, z nichž tři mnou zvolené dovednosti rozeberu podrobněji. Praktická část je zaměřena na kvantitativní průzkum, jež byl proveden formou dotazníkového šetření, které bylo provedeno v Krajské zdravotní nemocnici v Chomutově. Získaná data jsou prezentována v tabelárních a grafických přehledech. Klíčová slova Aktivní naslouchání. Dovednost vysvětlování. Komunikační dovednosti. Měkké dovednosti. Řešení konfliktu
Rozvoj kompetencí lektorů soft skills: tvorba vzdělávací koncepce
Hončová, Simona ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce je věnována tématu rozvoje kompetencí u lektorů soft skills - měkkých kompetencí. Pozornost je věnována rolím, které lektor při výkonu svého povolání zastává, a s nimi souvisejícím lektorským kompetencím, jež nezbytně potřebuje pro kvalitní zvládnutí profese. Středem zájmu jsou možnosti rozvoje lektorských kompetencí v rámci formálního i neformálního vzdělávání, které lektor má pro přípravné a dalším profesní vzdělávání s důrazem na metody, prostřednictvím kterých lze vzdělávání realizovat. Empirická část práce mapuje způsoby osvojení lektorských kompetencí tak, jak k nim dochází v praxi, vztah k dalšímu profesnímu rozvoji a ověřuje vhodnost metod užívaných pro rozvoj kompetencí. Na základě analýzy výpovědí respondentů a relevantní literatury je vytvořen metodický koncept vzdělávání lektora.
Rozvoj kompetencí lektorů soft skills: tvorba vzdělávací koncepce
Hončová, Simona ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce je věnována tématu rozvoje kompetencí u lektorů soft skills - měkkých kompetencí. Pozornost je věnována rolím, které lektor při výkonu svého povolání zastává, a s nimi souvisejícím lektorským kompetencím, jež nezbytně potřebuje pro kvalitní zvládnutí profese. Středem zájmu jsou možnosti rozvoje lektorských kompetencí v rámci formálního i neformálního vzdělávání, které lektor má pro přípravné a další profesní vzdělávání s důrazem na metody, prostřednictvím kterých lze vzdělávání realizovat. Empirická část práce mapuje způsoby osvojení lektorských kompetencí tak, jak k nim dochází v praxi, vztah k dalšímu profesnímu rozvoji a ověřuje vhodnost metod užívaných pro rozvoj kompetencí. Na základě interpretace výpovědí respondentů a relevantní literatury je vytvořen metodický koncept vzdělávání lektora.
Osobnostní, odborné a sociální kvality projektového manažera
Zobačová, Denisa ; Lipková, Helena (vedoucí práce) ; Sluková, Petra Zia (oponent)
Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. První z nich se věnuje osobnostním, sociálním a odborných znalostem projektového manažera a druhá mapuje výuku soft skills na vysokých školách s oborem Informační studia a knihovnictví v České republice. Teoretická část je věnována projektovému managementu. Pozornost je věnována základním pojmům z oblasti projektového managementu, představuje nejznámější projektové metodiky, definuje jednotlivé role projektového manažera a hlavně se věnuje jednotlivým kompetencím, které by tento manažer měl ovládat. Poslední kapitola teoretické části je věnována analýze tří nejznámějších projektových metodik. Praktická část mapuje situaci na vysokých školách, konkrétně jaké předměty nabízejí v rámci výuky soft skills a jak s tímto tématem vyučující pracují. Uvedeny jsou i další aktivity vysokých škol v oblasti výuky a rozvoje tzv. měkkých dovedností. Dále jsou uvedeny příklady předmětů se stejným tématem na amerických univerzitách. Na závěr práce jsou uvedena doporučení, jak lze výuku soft skills na českých univerzitách zkvalitnit a jaká témata by mohla být zařazena mezi výběrové přednášky a semináře na Ústavu informačních studií a knihovnictví v Praze.
Styly vedení lidí
Luminská, Darja ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na různé styly vedení lidí s důrazem na koučink. Koučink a motivace zaměstnanců se v poslední době dostávají do popředí zájmu firem. Koučink napomáhá zaměstnancům odhalit jejích vlastní silné stránky a uplatnit je v praxi. Toto samo objevení a uplatnění nově objevených vlastností ve výsledku dává zaměstnancům větší sebedůvěru, samostatnost v jednání. Toto samo o sobě je i motivací. Schopný manažer koučováním a motivací dokáže vytvořit mnohem uvolněnější atmosféru v komunikaci a získat více na výkonu podřízených.
Vzdělávání vrcholového vedení firmy se zaměřením na „soft skills“ a působení v týmu
Mikulková, Veronika ; Cileček, Jarmil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vzděláváním týmu vrcholového vedení malého až středního podniku se zaměřením na „soft skills“ a působení v týmu. Je zakončena konkrétním doporučením návrhů vzdělávání, které mají pomoci k tomu, aby se činnost vedení stala efektivnější a přínosnější. Analýza vzdělávacích potřeb vychází především z dotazníkového šetření, následného vyhodnocení výsledků, nalezení nejvhodnějších alternativ vzdělávacích programů a technik umožňujících zefektivnění spolupráce v týmu a celkového vystupování čelních představitelů společnosti.
Návrh na zlepšení práce manažera
Humlová, Veronika ; Ducháček, Jan (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvíjení manažerských dovedností osobnosti manažera, jakožto důležitých osob pro funfování společnosti. Práce je rozdělena na tři základní části. První část, část teoretická vymezuje teorii a základní pojmy. Druhá - část analytická se zabývá analýzou situace a ve třetí části pak předkládám návrh vlastního řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.