Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 296 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšíření portfolia služeb Möller, s.r.o.
Zapletalová, Pavlína ; Černuška, Jaroslav (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o rozšíření nabídky služeb firmy Möller, s.r.o. První část se věnuje teoretickým poznatkům souvisejících se službami, analýzou firmy a plánování výnosů a nákladů a investicím nehmotného charakteru. Druhá část se zabývá firmou a jejím současným stavem, finanční analýzou, plánováním nákladů v relaci k tržbám. Třetí část obsahuje úvahy o rozšíření portfolia služeb projekční a inženýrskou činností a s ní i zvážení dodatečného lidského zdroje a investice do vzdělávání zaměstnanců. Na závěr je stanoveno doporučení.
QoS v systému UMTS
Kavan, Radovan ; Hanus, Stanislav (oponent) ; Kejík, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o kvalitě služeb QoS (Quality of Service) v systému UMTS. Termín kvalita služeb je v poslední době velice používaným, a to nejen v počítačových sítích ale stále více také v sítích mobilních. Nynější systém 2. generace (2G) GSM umožňuje pouze omezeně využívat funkce QoS. Systém UMTS je již systémem 3. generace (3G) a kvalita služeb je v něm zastoupena ve větší míře a je zajišťována několika algoritmy a funkcemi. Jednotlivé funkce QoS umožňují efektivní využití rádiového rozhranní, zajišťují udržení plánovaného pokrytí oblasti a nabízejí vysokou spektrální účinnost. Funkce zajišťující kvalitu služeb jsou nazývány funkcemi RRM (Radio Resource Management). V systému UMTS existuje pět základních funkcí, kterými jsou Admission control (AC), Power control (PC), Load control (LC), Handover control (HC) a Packet scheduler (PS). Jedná se o funkce řízení přístupu do sítě, řízení výkonu, regulace zatížení sítě, řízení handoveru a plánování toku paketů (bitové rychlosti). Poslední tři funkce se obvykle označují souhrnným názvem Congestion control, tedy kontrola přetížení sítě. Diskutován je vrstvový model UMTS, rozdělení jednotlivých služeb systému, jednotlivé provozní třídy a také koncept 3GPP. V práci je pozornost zaměřena na algoritmus Admission control, tedy řízení přístupu do sítě, a to ve směru uplinku a na odlišné způsoby přístupu k modelování zátěže v buňce. Jednotlivé přístupy jsou simulovány v programu MATLAB. Na závěr je diskutováno možné využití mechanismu v reálném systému.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Gruzová, Marcela ; Komárková, Miroslava (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem průběhu zakázky v podniku OK Trust s.r.o., která se zabývá poradenstvím v oblasti financí především pro fyzické i právnické osoby. Vzhledem k dlouhodobé praxi v této firmě mám dostatek informací o hlavních aktivitách společnosti a celkovém průběhu zakázek, tudíž mohu analyzovat současný stav u konkrétní zakázky pro daného klienta. Na základě výsledků analýz budu schopna navrhnout nové kroky, které by měly zlepšit a zjednodušit celkový průběh zakázky.
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
Návrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Pospíšilová, Julie ; Procházka, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá doplněním/změnou marketingové komunikace konkrétní společnosti. Jedná se o nově otevřenou kavárnu a fit studio OMNI v Medlánkách. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu. V analytické části se seznámíme se společností OMNI, analyzujeme její marketingové prostředí a současný marketingový mix. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingové komunikace v oblasti poskytujících služeb.
Studie spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci
Socha, Duncan ; Švábová, Kateřina (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií spokojenosti zákazníků ve společnosti C&K, a.s., která se zabývá prodejem, servisem, pojištěním automobilů včetně výkupů ojetých vozidel. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná míra spokojenosti zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její navýšení.
Marketingová komunikace vybraného podniku
Stratilová, Tereza ; Ornová, Eva (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného podniku. Rozdělena je do tří hlavních částí. První část je zaměřena na teoretická východiska a vymezuje důležité pojmy související s tématem diplomové práce. Druhá část se věnuje analýze současného stavu vybraného podniku. Na základě poznatků, které vyvstaly z provedené analýzy současného stavu, jsou v třetí části práce vytvořeny návrhy doplnění/úpravy marketingové komunikace podniku.
Návrh podnikových procesů ve službách
Červinka, Jan ; Štěrba, Martin (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem procesů v podnikání v oblasti služeb, vychází z relevantních teoretických poznatků, které jsou následovány analýzou potřebných zdrojů, jejich zajištěním a také analýzou tržního prostředí a konkurence. Výsledkem práce je vlastní návrh konceptu a určení podmínek pro jeho uvedení v provoz, jež umožňují realizovat moderní koncepty služeb v globalizovaném prostředí. Návrh podnikových procesů ve službách je konkretizován do podnikatelského záměru založení restaurace rychlého občerstvení Subway. Bakalářská práce je zaměřena na řešení konkrétních podmínek ve městě Hustopeče.
Interaktivní ikony pro mobilní aplikaci inteligentní domácnost
Mlynarič, Tomáš ; Korček, Pavol (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem interaktivních ikon (widgetů) pro platformu inteligentní domácnost vyvíjenou na FIT VUT v Brně a operační systém Android. V práci jsou představeny platformy, pro které je vývoj určen, dále jsou vysvětleny principy vývoje widgetů a v praktické části pak návrh a implementace widgetů. Na konci práce jsou zhodnoceny výsledky a projednány možnosti rozšíření.
Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Hakl, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 296 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.