Název:
Marketingová komunikace vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing Communication of Selected Company
Autoři:
Stratilová, Tereza ; Ornová, Eva (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného podniku. Rozdělena je do tří hlavních částí. První část je zaměřena na teoretická východiska a vymezuje důležité pojmy související s tématem diplomové práce. Druhá část se věnuje analýze současného stavu vybraného podniku. Na základě poznatků, které vyvstaly z provedené analýzy současného stavu, jsou v třetí části práce vytvořeny návrhy doplnění/úpravy marketingové komunikace podniku.
The master’s thesis deals with marketing communication of the selected company. It is divided into three main parts. The first part is focused on theoretical basis and defines important terms related to the topic of the master’s thesis. The second part is focused on the analysis of the current situation of the selected company. The third part is focused on creation of additions/adjustment for company’s marketing communication, which are based on the findings from analytical part of the thesis.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; propagace; služba; SWOT analýza; marketing; marketing communication; promotion; service; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197572