Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 309 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Skřivánková, Eva ; Ing. Jiří Ficbauer, CSc. MBA (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o založení cestovní kanceláře v oblasti Jihomoravského kraje za účelem zajišťování i poskytování služeb a informací pro zákazníky. Podnikatelský záměr se skládá z pěti částí, kde v úvodní části je popsán cíl práce a metodologie jeho zpracování. Další část obsahuje základní popis nově vzniklé organizace, včetně vyjádření její mise a vize. Třetí část se zaměřuje na analýzu externího a interního prostředí. Čtvrtá část pojednává o marketingovém mixu a plánu implementace. V závěru je vyhodnoceno plnění zvolené cílové práce. Práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k vytvoření efektivního podnikatelského záměru.
Možnosti zlepšení služeb cestovní kanceláře
Nováková, Renáta ; Orálková, Bohdana (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb malé cestovní kanceláře VENUS TRADE AND TOURS, která se specializuje na Řecko, řecké ostrovy a Kypr. Výsledkem této práce jsou možnosti na zlepšení stávajících či zavedení nových služeb cestovní kanceláře, které by vedly k větší spokojenosti stávajících klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro
Meisterová, Michala ; Vinklerová, Darja (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro“ je analyzování marketingových nástrojů cestovní kanceláře Azzurro a následný návrh a doporučení v dané oblasti. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. Zabývá se cestovním ruchem, jeho formami, kategoriemi a jeho významem pro ekonomiku. V praktické části jsme se seznámili s cestovní kanceláří Azzurro (s jejími produkty) a dále byly představeny její současné marketingové prvky zaměřené na cestovní ruch se specifiky, které jsou pro dané odvětví charakteristické. V další části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny podklady pro návrh marketingového plánu a samotný návrh tohoto plánu.
Návrh na zlepšení služeb cestovní kanceláře.
Procházková, Ivana ; Müllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb cestovní kanceláře Cílka, s.r.o. První část je zaměřena na výklad pojmů, problematiku cestovního ruchu, marketing služeb a metody analýzy konkurence, jejich produktů a služeb. Druhá část práce zahrnuje vlastní analýzu s následným vyhodnocením a návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která by vedla ke spokojenosti zákazníků a zvýšení počtu prodaných zájezdů.
Komunikační mix cestovní agentury
Matyášová, Lenka ; Urbánková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou problematikou v cestovním ruchu. Je zde zkoumán současný komunikační mix malé cestovní agentury a její služby. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Vimmerová, Táňa ; Vimmer, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je zdokonalení komunikačního mixu vybrané cestovní kanceláře LAYNO Tour s.r.o., která se zaměřuje na mladé lidi. Práce je systematicky rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretický výklad, vymezuje stěžejní pojmy marketingu a komunikačního mixu, a vytváří tak teoretický rámec pro následující dvě části. V druhé části je představena vybraná společnost a jsou v ní provedeny a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu cestovní kanceláře. Poznatky z těchto analýz jsou souhrnně zobrazeny pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části jsou na základě výstupů analytické části navrženy konkrétní nástroje komunikačního mixu, který má být aplikován.
Hodnocení výkonnosti cestovní kanceláře
Juráčková, Gabriela ; Šmídová, Darja (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Hodnocení výkonnosti cestovní kanceláře“ je rozbor výkonnosti společnosti poskytující služby cestovního ruchu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska pro činnost cestovní kanceláře a metody hodnocení výkonnosti. Analytická část se zabývá analýzou činnosti cestovní kanceláře včetně komparace finančních ukazatelů s konkurencí a odvětvím a zhodnocením výkonnosti v rámci zjištěných činností společnosti. V závěrečné části je navržen způsob jakým zvýšit výkonnost cestovní kanceláře.
Návrh a implementace online systému do cestovní agentury
Gongala, Ondřej ; Smetana, Vladimír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu cestovního ruchu v České republice a také analýzou vývoje internetové reklamy. Na základě zjištěných skutečností přináší specifický návrh, jak efektivně prezentovat nabídku cestovní agentury na internetu.
Rodinný dům
Nosek, Martin ; Chuchma, Lukáš (oponent) ; Klimešová, Jarmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh rodinného domu ve městě Helenín. Objekt je navržen podle platných norem. Objekt má dvě příjezdové cesty. Budova má dvě nadzemní podlaží a jedno podzemní podlaží. V suterénu je cestovní kancelář a garáž. V objektu jsou tři byty. Dům má dva balkony a dvě terasy. Střecha je plochá s valbami.
Založení cestovní kanceláře
Svobodová, Lucie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na založení cestovní kanceláře. Práce je složena ze tří částí, a to z části teoretické, analýzy současné situace a vlastního návrhu podnikatelského plánu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s podnikáním, popisuje zásady tvorby podnikatelského plánu a zdroje financování podnikatelské činnosti. Poté bude na základě analýzy trhu zpracován vlastní podnikatelský plán.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 309 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.