Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj hodnotové nabídky podniku
Brauner, Jakub ; Havíř, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje rozvoji hodnotové nabídky společnosti, která působí na trhu se službami v požární ochraně. Diplomová práce na základě teoretických východisek a provedených analýz vytváří návrhy pro strategický rozvoj dané společnosti.
Návrh rozvoje obchodních aktivit prostřednictvím progresivních prodejních metod
Ušel, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti podnikající v oblasti výroby a distribuce obalových materiálů. Teoretická část se zabývá charakteristikou klíčových pojmů a analýz, nezbytných pro tvorbu druhé části práce. Ta popisuje a vyhodnocuje současný stav vnějšího, vnitřního a oborového prostředí sledovaného podniku. Následně sestavená SWOT analýza je pak stěžejním podkladem pro definici návrhu na rozšíření obchodních aktivit, uvedeného v závěrečné části práce.
Business model podnikání na internetových platformách
BOUDNÝ, Matouš
Cílem této práce je posoudit současné formy podnikání na internetových platformách, vytvořit jejich obchodní modely a navrhnout doporučení pro tento typ podnikání. Práce posuzuje nejběžnější formy a současně hodnotí jejich časté chyby a nedostatky. Pro účely vytvoření uceleného a konkrétního pohledu na dané modely jsou analýzy provedeny na konkrétních příkladech platforem a společností. Dále pak navrhuje doporučení ke zlepšení, či odstranění těchto nedostatků, čímž může potenciálně zvýšit efektivitu a účinnost těchto modelů. Tato práce zároveň zdůrazňuje výzvy a příležitosti digitalizace a online podnikání, spolu s výzvami, které přináší jednotlivé business modely. Hlavním cílem této práce je přispět k lepšímu porozumění podnikání na internetových platformách, identifikování klíčových aspektů této formy podnikání a poskytnutí konkrétních návrhů a doporučení, která mohou pomoci podnikatelům a společnostem prosperovat a efektivně rozvíjet své podnikání.
Rozvíjení podnikání v oblasti digitálního obsahu
JANDOVÁ, Tereza
Tato práce hodnotí obchodní vyhlídky v dynamické oblasti digitálního obsahu ve studentské online ilustrační firmy Cartoon Yooself. Výzkum pomocí specifické metodologie provádí komplexní analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy působící v sektoru digitálního umění. S využitím získaných poznatků SWOT analýzy identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby relevantní pro prostředí digitálního obsahu firmy. Práce představuje obchodní model a zásadní poznatky navržené tak, aby poskytly funkční firemní rámec pro měřený úspěch v konkurenčním prostředí směřujícím do budoucnosti. Poznatky získané z této komplexní analýzy lze dále zkoumat a upravovat tak, aby zajistily úspěch firmy v rozvíjející se oblasti digitálního obsahu.
Podnikatelský plán aktivit v oblasti vývoje a distribuce počítačové hry v žánru strategie
Lukschanderlová, Petra ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování reálného podnikatelského plánu na založení živnosti zabývající se vývojem počítačové hry v žánru strategie. Základem je literární rešerše zpracovaná do teoretické báze zahrnující základní pojmy zaměřující se na nosnou myšlenku plánu a tvorbu obchodního modelu. Analytická část se věnuje prověření podnikatelské myšlenky s využitím metody Lean Canvas a provedení dalších analýz podnikatelského prostředí. Návrhová část již obsahuje zvolenou strategii pro začínajícího živnostníka včetně obchodního modelu, jenž se odvíjí na základě výsledků analýz podnikatelského prostředí.
Rozvoj obchodních aktivit podniku E-lékárna Brno
Havlíková, Petra ; Kopeček, Jindřich (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit podniku E-lékárna Brno. Práce na základě teoretických východisek shrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí do SWOT analýzy. Výsledkem jsou návrhy a doporučení, která mohou významně přispět k rozvoji firmy jak prostřednictvím zvýšení tržeb, zvýšením povědomí o společnosti, ale i snížení podnikatelského rizika.
Podnikatelský plán podniku nabízejícího službu pop-up store
Pohančeník, Vladimír ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením reálného podnikatelského plánu pro založení podniku nabízejícího službu pop-up store v centru města Brna. Práce je postavená na teoretických východiskách popisujících současné formy prodeje v podnikání se zaměřením na nosnou myšlenku plánu, tvorbu obchodního modelu, strukturu podnikatelského plánu, zejména pak analyticko-výzkumné metody, které jsou použity v navazující, analytické části práce. Návrhová část navazuje na výsledky analýz a popisuje strategii začínajícího podniku, její propojení na vytvořený obchodní model, který je dále rozpracován do dílčích částí podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán na založení výroby a rozvozu snídaní ve vybrané lokalitě
Sojková, Šárka ; Svobodová, Marie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření reálného podnikatelského plánu pro založení podniku v oblasti výroby a rozvozu snídaní pro vybranou lokalitu. Teoretická východiska práce zahrnují základní pojmy související se zaměřením na nosnou myšlenku plánu, tvorbu obchodního modelu, skladbu podnikatelského plánu, zejména pak analyticko-výzkumné metody užité v rámci plánování. Analytická část se zabývá validací podnikatelské myšlenky a obsahuje identifikaci klíčových faktorů v širším kontextu prostředí, na jejichž souhrnu je pak následně vybírána vhodná strategie pro začínající podnik v této oblasti. Návrhová část popisuje vybranou strategii pro začínající podnik včetně obchodního modelu a jejich rozpracování do dílčích částí struktury podnikatelského plánu.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
Koncept strategického rozvoje malého rodinného vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření střednědobého a dlouhodobého strategického konceptu pro rodinné Vinařství Válka. Práce se také zaměřuje na rozvoj rodinné společnosti a to s ohledem na marketing, konkrétně pak marketing značky a její budování, agroturismus a jeho možnosti rozvoje, budování a nastavení správného obchodního modelu a celkové plánování a rozvoj Vinařství Válka. Druhá kapitola je zaměřena na teoretická východiska pro další kapitoly. Ve třetí kapitole najdeme kompletní analýzu společnosti od obecného prostředí, přes specifika pro vinařský trh, až po konkrétní ukazatele rodinného Vinařství Válka. V poslední kapitole najdeme závěrečné zhodnocení a vlastní návrhy jako koncept plánu, možnosti budování v oblasti agroturismu a výroby společně s ekonomickým zhodnocením a akčním plánem k jednotlivým návrhům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.