Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 264 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení efektivity komunikace ve společnosti se zaměřením na týmové porady
Turcovská, Adéla ; Václavík, Lukáš (oponent) ; Širáňová, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na komplexní zkoumání efektivity týmových porad a komunikačních procesů v konkrétní neziskové organizaci, s cílem identifikovat klíčové nedostatky a navrhnout praktická řešení pro jejich překonání. Hlavním výstupem práce je podrobný seznam navrhovaných změn, které mohou být uplatněny napříč všemi odděleními organizace.
Information System Design
Majerová, Viktoria ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The master‘s thesis is focused on assessing the current state of the company's information system in the field of employee shift records, which is currently used in paper form. The system currently only serves to register shifts. In my thesis, I analyze the current state, then propose a solution and improvement, which I describe using Lewin's model of change, time analysis, risk policy and economic evaluation.
Trendy ve využívání ICT v postcovidové době
Syrovátka, David ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Hubert, Vlastimil (oponent)
Tato bakalářská práce se bude zabývat trendy ve využívání ICT v postcovidové době s cílem popsat nové příležitosti, přínosy a negativní dopady z pohledu pedagogických pracovníků středních škol. Práce bude rozdělena do dvou částí - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část bude obsahovat vymezení pojmu ICT a postcovidového období. Dále bude popisovat vznik legislativní povinnosti začít vyučovat na školách v online prostředí. Praktická část bude vycházet z dotazníkového šetření, ve kterém budou osloveni pedagogičtí pracovníci středních škol v Ústeckém kraji. KLÍČOVÁ SLOVA ICT, online výuka, postcovidová doba
Využití tabletů ve výuce německého jazyka na vybrané základní škole
Krulišová, Věra ; Šaroch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Obecným cílem této diplomové práce je zmapovat využívání tabletů ve výuce německého jazyka na vybrané základní škole. Teoretická část je věnována začleňování digitálních technologií do výuky v ČR, technické charakteristice tabletů, jejich správě a následnému didaktickému využití v hodinách německého jazyka. V této části jsou také zmíněny výhody a nevýhody využívání tabletů ve výuce. Prvním cílem praktické části diplomové práce bylo zjistit, jakých výsledků dosahují vybraní žáci pracující s tablety (iPad) oproti žákům, kteří pracují bez tabletů (iPad) vzhledem k vzdělávacímu cíli vyučovací hodiny. Druhým cílem praktické části bylo zmapovat názory a postoje vybrané vyučující německého jazyka a vybraných žáků na téma začleňování a využívání tabletů v hodinách německého jazyka. Praktická část je věnována šetření pomocí akčního výzkumu, kdy byly naplánovány a realizovány vyučovací hodiny německého jazyka s použitím tabletů (iPad) v experimentální skupině a bez použití tabletů (iPad) v kontrolní skupině v 7., 8. a 9. třídě na vybrané základní škole. Po realizaci těchto hodin proběhly polostrukturované rozhovory s žáky, kteří vyučovací hodiny absolvovali a polostrukturovaný rozhovor s vyučující německého jazyka vybraných žáků. KLÍČOVÁ SLOVA tablet, iPad, ICT, německý jazyk, aplikace, žáci
Interaktivní učebnice ve výuce
Maierová, Lenka ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Předložená práce popisuje, jak využívají interaktivní učebnice vybraní učitelé na 1. stupni základní školy ve své výuce. V teoretické části práce je stručně vymezen vývoj učebnic, který je následován krátkou kapitolou o historii interaktivních učebnic. Další kapitoly jsou věnovány shrnutí funkcionalit interaktivních učebnic u vybraných nakladatelů a souvisejícímu technickému vybavení škol. Závěr teoretické části je pak věnován systému Bring Your Own Device (přines si své zařízení) a konceptu Future Classroom Lab (třída budoucnosti) v souvislosti s používáním interaktivních učebnic. Empirická část práce popisuje užívání interaktivních učebnic v procesu přípravy učitele na výuku, jejich práci s nástroji, funkcemi a obsahem v samotné výuce. Ve výzkumném šetření bylo využito kvalitativního přístupu, kdy byla zvolena metoda rozhovoru. Pro lepší zasazení dat do kontextu byla tato metoda doplněna pozorováním, které probíhalo ve výuce jednotlivých učitelů. Získaná data byla kódována a následně byla podrobena analýze. Stěžejní částí práce je prezentace výsledků výzkumného šetření zaměřeného na zjišťování vztahu vybraných učitelů jedné školy k adaptaci interaktivních učebnic, jejich začlenění do procesu přípravy na výuku a hledání odpovědi na otázku, jak tito učitelé interaktivní učebnice ve výuce užívají....
Návrh migrace části ICT infrastruktury do datového centra
Kočíbová, Iveta ; Čada, Lukáš (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá návrhem migrace části ICT infrastruktury dvou lokalit mezinárodní společnosti do externího datového centra. Analyzuje současný stav ICT společnosti, popisuje virtualizační infrastrukturu a náklady na její provoz. Hlavní část práce popisuje možné řešení migrace virtualizační infrastruktury do externího datového centra s využitím nástrojů a metod projektového řízení. Závěrem jsou uvedeny přínosy projektu pro společnost.
Analýza procesů firmy za účelem výběru nového informačního systému
Hlaváček, Aleš ; Opatřil, Bohumír (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem informačního systému pro zvolenou společnost. na základě analýzy procesů v této společnosti. Teoretická část této práce obsahuje teoretické poznatky pro danou problematiku. V analytické části je provedena analýza současného stavu společnosti a analýza procesů ve společnosti. V návrhové části jsou představeny požadavky pro výběr nového informačního systému a je proveden výběr vhodných řešení informačního systému pro danou společnost.
Návrh informačního systému
Štancl, Marek ; Málek, Jakub (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce řeší analýzu a návrh Plánovacího software za použití agilní metodiky vývoje software pro malé a střední projekty. Zaměřil jsem se především na vybrané pracovní produkty, rolí Analytika a Projektového manažera, stanovené vybranou metodikou. Vytvořené řešení slouží jako projektová dokumentace pro následný vývoj samotné aplikace. Výsledky této práce umožňují znovu použít uvedené principy a postupy na budoucích projektech podobného rozsahu.
Výběr informačního systému
Krejčí, Tomáš ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám výběrem informačního systému pro společnost VAŠ hotel B&B s.r.o., která provozuje VV hotel v Brně. Tento informační systém si klade za cíl vylepšit současné procesy a zvýšit počet ubytovaných osob. V první části diplomové práce popisuji teoretická východiska, která využívám v dalších částech této práce. V následující kapitole je popsán současný stav, jsou zde provedeny analýzy a je zde specifikován rozpočet na celý výběr informačního systému. V poslední kapitole je řešen samotný výběr informačního systému. Jsou zde specifikovány požadavky na systém a je zde popsán celý proces výběru. V závěru jsou identifikovány přínosy, které toto řešení přineslo a tato kapitola také obsahuje ekonomické zhodnocení celého návrhu.
Rozvoj ICT pro zvýšení konkurenceschopnosti střední školy
Konečný, Jan ; Vlček, Karel (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit návrh počítačové sítě a počítačových učeben pro Gymnázium a Střední odbornou školu Frýdek-Místek. Je v ní popsán také harmonogram celého projektu a včetně jeho finančního zhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 264 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.