Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 584 záznamů.  začátekpředchozí551 - 560dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti
Mrňousová, Zuzana ; Murdoch, Josef (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh efektivního komunikačního mixu prodejny s oblečením. Definuje důležité pojmy a formy marketingového mixu, se zaměřením na nástroje marketingové komunikace. Obsahuje podrobnou analýzu současné situace, která je výchozím podkladem při výběru jednotlivých nástrojů komunikačního mixu prodejny.
Marketingová komunikace podniku
Zugar, Tadeáš ; MBA, Kristýna Hytychová, (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací podniku BORS Břeclav a.s. Teoretická část je věnována vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. V analytické části se věnuji fungování celé organizace a všech jejich činností. Návrhová část je věnována nové marketingové komunikaci a hledání nových marketingových možností.
Marketingový plán eventu
Hájková, Kateřina ; Langer, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu Slováckého beachového léta. Diplomová práce se člení na tři základní části. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, na základě nich jsou popsány další části diplomové práce. Analytická část je zaměřena na charakteristiku Slováckého beachového léta, dále popisuje současný stav marketingového a komunikačního mixu. Analytická část zahrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Na základě výsledků analytické části je vypracovaná část návrhová, která obsahuje určitá řešení na zlepšení propagace a nových nápadů na zlepšení celkového chodu Slováckého beachového léta. Tyto návrhy jsou podrobně popsány a naplánovány na základě časového harmonogramu.
Návrh marketingového plánu podniku
Hanáková, Eliška ; Jícha, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro ubytovnu Moravan, která poskytuje ubytování kratšího charakteru pro turisty i ubytování dlouhodobějšího charakteru pro pracující. Diplomová práce obsahuje literární část, která popisuje pojmy vztahujících se k tvorbě marketingového plánu. Dále obsahuje analytickou část, ve které jsou provedeny jednotlivé analýzy včetně souhrnné SWOT analýzy. V poslední návrhové části je vytvořen návrh marketingového plánu včetně stanovení nákladů, časového harmonogramu, přínosů a rizik návrhů a zároveň je stanoven kontrolní plán pro případnou korekci jednotlivých prvků.
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Dvořák, Martin ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu“ je zaměřena na firmu ABC, vyrábějící speciální výživu zvířat. V teoretické části je vysvětlen význam mezinárodního obchodu, možnosti vstupu firem na zahraniční trhy a teorie analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Druhá část práce tato prostředí analyzuje z praktického hlediska. Třetí část obsahuje návrhy na zlepšení působení firmy ABC na slovenském trhu.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingového plánu podniku
Tomečková, Michaela ; Dohnalová, Anna-Marie (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro firmu Maralex trade s. r. o. a následně podat návrh a řešení v této oblasti včetně ekonomického vyhodnocení situace. Tato společnost se zabývá prodejem vtipných dárkových předmětů především prostřednictvím internetového obchodu DárkyHry.cz. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování. V druhé části je pozornost věnována firmě a jejímu popisu. Následně v části praktické je cílem analýza současného stavu firmy a vytvoření marketingového plánu. Závěr práce bude věnován vlastním návrhům řešení a ekonomickému zhodnocení.
Marketingová komunikace podniku
Tomšů, Michaela ; Chytilová, Hana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací restaurací U Malířů a Pálffy palác s cílem odhalit nedostatky současných nástrojů a navrhnout nové, které se budou podílet na zviditelnění a konkurenceschopnosti. První část práce se skládá ze základních pojmů marketingu a komunikace. Následuje analytická část, zkoumající současný stav restaurací. V poslední kapitole, jsou představeny návrhy nových a kvalitnějších nástrojů marketingové komunikace a možnosti, jak zvýšit návštěvnost a spokojenost zákazníků.
Marketingová komunikace podniku
Paděra, Lukáš ; Konupková, Iva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Marketing a propagace jsou v dnešní době zcela běžnými prvky jak pro širokou veřejnost, tak pro samotné podnikatelské subjekty. Nelze si představit firmu ani organizaci, která by marketing v jakékoli podobě nevyužívala. Hlavním záměrem této diplomové práce je určit nejvhodnější složení komunikačního mixu pro zdravotnickou organizaci Jihomoravské dětské léčebny, p. o. při omezeném finančním rozpočtu.
Návrh mediální komunikace podniku
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout kroky pro splnění strategických požadavků firmy na zvýšení povědomí o značce a navýšení prodeje jejích produktů. K řešení byly použity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a aplikována metoda integrované marketingové komunikace. Vytvořené řešení poskytuje firmě návrh komunikační kampaně rozšiřující stávající marketingové nástroje o některé metody public relations.
Způsoby uvedení nového produktu na trh
Mlejnek, Jiří ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavní cílem diplomové práce Způsob uvedení nového produktu na trh je doporučit manažerům společnosti Schrack Technik spol. s r.o. příhodnou marketingovou strategii pro možné zavedení nového produktu na český trh. Tímto produktem jsou různé typy nabíjecích stanic pro elektromobily. Kvůli komplexnosti hlavního cíle jsou stanoveny dva dílčí cíle, které na sebe navazují a přispívají k vypracování hlavního cíle. Prvním dílčím cílem je definovat situaci firmy na českém trhu pomocí různých typů analýz (Finanční, PESTE, SWOT a Porterova analýza 5 sil), najít silné a slabé stránky a zhodnotit potenciální hrozby a příležitosti, které by z uvedení nabíjecích stanic plynuly. Druhý dílčí cíl je zhodnotit zdali je elektromobilový průmysl atraktivní pro firmu anebo ne.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 584 záznamů.   začátekpředchozí551 - 560dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.