Název: Návrh marketingového plánu podniku
Překlad názvu: Design of Company Marketing Plan
Autoři: Hanáková, Eliška ; Jícha, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza vnitřního marketingového prostředí.; analýza vnějšího marketingového prostředí; Marketingový plán; analysis of the external marketing environment; Analysis of the internal marketing environment; Marketing plan

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52026

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234715


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet