Název:
Návrh marketingového plánu podniku
Překlad názvu:
Design of Company Marketing Plan
Autoři:
Hanáková, Eliška ; Jícha, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro ubytovnu Moravan, která poskytuje ubytování kratšího charakteru pro turisty i ubytování dlouhodobějšího charakteru pro pracující. Diplomová práce obsahuje literární část, která popisuje pojmy vztahujících se k tvorbě marketingového plánu. Dále obsahuje analytickou část, ve které jsou provedeny jednotlivé analýzy včetně souhrnné SWOT analýzy. V poslední návrhové části je vytvořen návrh marketingového plánu včetně stanovení nákladů, časového harmonogramu, přínosů a rizik návrhů a zároveň je stanoven kontrolní plán pro případnou korekci jednotlivých prvků.
This thesis describes the design of a marketing plan for the Moravan hostel, which provides short-term accommodation for tourists and long-term accommodation for workers. This thesis contains literature part, which describes the concepts related to the creation of a marketing plan. It also contains an analytical part, where are individual analyzes including comprehensive SWOT analysis made. In the last part is marketing plan created, including the determination of cost, schedule, risks and benefits of proposals and inspection plan for a possible correction of the individual elements is determined.
Klíčová slova:
analýza vnitřního marketingového prostředí.; analýza vnějšího marketingového prostředí; Marketingový plán; analysis of the external marketing environment; Analysis of the internal marketing environment; Marketing plan
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52026