Název:
Návrh komunikačního mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Company Communication Mix
Autoři:
Mrňousová, Zuzana ; Murdoch, Josef (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na návrh efektivního komunikačního mixu prodejny s oblečením. Definuje důležité pojmy a formy marketingového mixu, se zaměřením na nástroje marketingové komunikace. Obsahuje podrobnou analýzu současné situace, která je výchozím podkladem při výběru jednotlivých nástrojů komunikačního mixu prodejny.
The diploma thesis focuses on supposing of effective retail communication mix. Defines key concepts and forms of marketing mix, specializing on communication mix tools. It contains detail analysis of current situation, which is primary base for choosing particular tools of communication mix.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; reklama; strategie; communication; communication mix; Marketing; marketing mix; marketing research; promotion; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52152