Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 560 záznamů.  začátekpředchozí549 - 558další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o.
Bárta, Viktor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Tomášková, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší sestavení Marketingové strategie podniku Real Spektrum s.r.o., který nabízí služby v realitní oblasti, především prodej a pronájem nemovitostí. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii a navrhuje změny vedoucí ke zvýšení její efektivnosti.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Klusáček, Jiří ; Sýkorová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikačního mixu společnosti Huhtamaki ČR, a. s. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům marketingu. V další části je analýza současného stavu komunikačního mixu společnosti. Poslední část diplomové práce je věnována návrhům na změnu a doplnění stávajícího komunikačního mixu.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Babáčková, Lucie ; Tomišková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analyzovat současný stav komunikačního mixu brněnského fitness centra FITKO JANA a na základě výsledků analýzy navrhnout komunikační mix, který přinese zefektivnění prodeje služeb centra. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, druhá část seznamuje se základními údaji o fitness centru a analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření povede k navržení nového a změnám stávajícího komunikačního mixu fitness centra, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej nabízených služeb.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé
Michalová, Veronika ; Bezděková, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé a následným vyhodnocením tohoto výzkumu na základě dotazníkového řešení. Důležitou součástí práce jsou také návrhy a doporučení, které vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků, a tím i ke zvýšení tržeb a získání lepšího postavení na trhu.
Marketingová strategie společnosti
Tučková, Alena ; Galko, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Kilion, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Na základě vypracovaných analýz a teoretických poznatků je vypracována marketingová strategie, která obsahuje souhrn návrhů a opatření vedoucích k eliminaci či odstranění zjištěných nedostatků.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Sombergová, Markéta ; Jelínek, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku spojenou s návrhem komunikačního mixu pro Fitness centrum Kameňák. Obsahuje zhodnocení současného stavu komunikačního mixu společnosti a odhalení problémů, se kterými se společnost v této oblasti potýká. Následují návrhy pro zlepšení tohoto stavu. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, druhá část je zaměřena na analýzu současné situace ve firmě a náplní třetí části je návrh takového komunikačního mixu, který firmě umožní lepší prezentaci svých služeb a přivede více zákazníků.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků podniku
Mazáková, Lenka ; Ondráčková, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků vybraného obchodního podniku. První část práce shrnuje teoretické poznatky týkající se daného tématu, které jsou využívány v dalších částech práce. Praktická část pojednává o samotném podniku, jeho zákaznících, zahrnuje analýzu úrovně jejich spokojenosti a doporučení, která po jejich realizaci přispějí ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Jandová, Zuzana ; Jeřábková, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků. Konkrétně analyzuje spokojenost zákazníků s poskytovanými službami přístupu k síti internet od společnosti network24 s.r.o. Na základě teoretických poznatků je provedena nejprve analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Součástí práce jsou také návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků či ke zvýšení počtu zákazníků.
Komunikační plán základní školy
Dostálová, Renata ; Nováková, Vlasta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikačního plánu vybrané základní školy. Součástí komunikačního plánu je analýza současného stavu včetně zhodnocení slabých a silných stránek, příležitostí a hrozeb organizace. Na základě analýzy je určena cílová skupina a navržen komunikační plán, jeho načasování a rozpočet.
Návrh měření spokojenosti zákazníků podniku
Sýkora, Milan ; Kubátová, Andrea (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kterým jsou Lázně Hodonín, s cílem zjistit, zda přikládá dostatečný význam získávání a zpracování informací, týkajících se spokojenosti zákazníků. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzovaného podniku v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 560 záznamů.   začátekpředchozí549 - 558další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.