Název: Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy of Reality Realspectrum, s.r.o.
Autoři: Bárta, Viktor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Tomášková, Eva (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; mikro a makro prostředí; Marketing; marketing mix; marketing strategy; micro and macro environment

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/23612

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223903


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet