Název: Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé
Překlad názvu: The Proposal of Customer Satisfaction Improvement of Akademie Caffé
Autoři: Michalová, Veronika ; Bezděková, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; dotazník; Marketingový výzkum; návrhy; propagace; reklama; respondenti; spokojenost zákazníků; zlepšení kvality.; advertising; analysis; customer satisfaction; Marketing research; promotion; proposals; quality improvement.; questionnaire; respondents

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9761

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223686


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet