Název:
Návrh komunikačního mixu společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Company Communication Mix
Autoři:
Babáčková, Lucie ; Tomišková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním předmětem této diplomové práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analyzovat současný stav komunikačního mixu brněnského fitness centra FITKO JANA a na základě výsledků analýzy navrhnout komunikační mix, který přinese zefektivnění prodeje služeb centra. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, druhá část seznamuje se základními údaji o fitness centru a analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření povede k navržení nového a změnám stávajícího komunikačního mixu fitness centra, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej nabízených služeb.
The main subject of the thesis "Design of company communication mix" is to analyze the current state of the communication mix of Brno fitness center FITKO JANA and on the base of the analysis result to design a communication mix that will increase sales of services. The thesis is divided into three main parts. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of important concepts of marketing, the second part introduces basic information about fitness center and analyzes the current marketing situation. The last part of the thesis, according to the marketing research using survey, will lead to the changes in existing communication mix of fitness center and to design new one, which will ensure greater awareness about the company and increase sales of services offered.
Klíčová slova:
dotazník; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; strategie; výzkum.; communications mix; Marketing; marketing mix; questionnaire survey.; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9763