Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 534 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business Plan for KriVer, Ltd.
Chalásová, Kristína ; Ilavská, Viera (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This bachelor´s thesis deal with establishment of a new business activity in a company. This project determines business plan with the best selected marketing strategy for establishing new business activity that is aimed at enhancing the prosperity of company.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mé diplomové práci je vypracována marketingová strategie nově vzniklé společnosti zabývající se obchodem vínem. Cílem je úspěšné etablování společnosti Víno Slovácko na trh. Sekundárním cílem bude rozšíření sortimentu, stabilizace postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti. V první části se budu zabývat analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a identifikací zákazníka a jeho požadavků. Na základě tohoto průzkumu následuje podrobná marketingová strategie. V marketingové strategii jsem se primárně soustředila na marketing produktu, a to nové produktové řady moravských vín.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Malíček, Jakub ; MSc, Petr Koudela, MBA, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá nalezením optimálního návrhu využití marketingu a jeho principů u vybraného živnostníka Jana Matyáše. Pan Matyáš se zabývá zakázkovou výrobou produktů uměleckého kovářství. Hlavním cílem je provedení analýzy současného stavu živnosti pana Matyáše, identifikace klíčových faktorů, které jeho činnost ovlivňují a následné navržení takových kroků v oblasti zavedení marketingových aktivit, které pozitivně ovlivní povědomí o existenci činnosti pana Matyáše, přinesou růst tržeb a podpoří jeho dobré jméno.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Pluháček, Stanislav ; Král, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem hotelových služeb pro Hotel Celnice, který se nachází ve městě Břeclav, v srdci Lednicko-valtického areálu. Pojednává o marketingovém mixu hotelu a snaží se najít nedostatky v této oblasti a navrhnout zlepšení, které by vedlo k lepším komunikačním i ekonomickým výsledkům.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zacha, Štěpán ; Klusáčková, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií firmy vyrábějící produkty uměleckého kovářství. Práce obsahuje teoretická východiska marketingových strategií, analýzu současné situace firmy a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyšším ziskům společnosti a také k vyššímu podílu na trhu.
Proposals for Marketing Mix Elements Improvement
Žuffová, Simona ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the "Proposals for marketing mix elements improvement" Zepelin, s.r.o. and consequently on proposals for adjusting, better said improving the marketing mix. The theoretical part deals with marketing, marketing mix, marketing communication and business environment. The practical part is about the design of an improved marketing mix and its application. The company Zepelin, s.r.o. is engaged in the manufacture and sale of tents, sails, shelters and inflatable textiles.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Mičánková, Jana ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve společnosti STUDENT AGENCY TRAVEL k.s. Teoretická část této práce je zaměřena na objasnění základních teoretických pojmů, kterých je využito v praktické části. Na zjištění spokojenosti zákazníků je použito dotazníkové šetření. Ze získaných dat jsou poté navržena doporučení, která by měla vést ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků se službami společnosti.
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh cílené marketingové strategie a vhodně zvolený způsob a umístění propagace pro Hotel Pod Zámkem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické pojmy jako je na příklad marketingový mix, online marketing, analýzy jako je SWOT analýza, STEP analýza, Porterům model pěti sil a tak dále. Druhá část se věnuje praktickému provedení analýz, řešených v teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření se zjišťuje preference hostů na plánované rozšíření hotelu pro usnadnění k tvorbě vhodné kombinace služeb ve wellness a fitness.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace firmy
Kadaňková, Romana ; Matulová, Hana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem předkládané diplomové práce je marketingová komunikace. Hlavním záměrem práce je ukázat teoretické principy na konkrétním případě obchodních firmy. Půjde především o snahu seznámit se s dosavadními marketingovými komunikačními aktivitami této firmy a uplatnit teoretická východiska i vlastní názor tak, aby podporovala zlepšení stávající situace z hlediska marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 534 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.