|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
|