|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zacha, Štěpán ; Klusáčková, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií firmy vyrábějící produkty uměleckého kovářství. Práce obsahuje teoretická východiska marketingových strategií, analýzu současné situace firmy a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyšším ziskům společnosti a také k vyššímu podílu na trhu.
|
|
Návrh implementace metody Balanced scorecard ve společnosti Invia.cz a.s.
Šenkeříková, Eva ; Zacha, Štěpán (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategického managementu. Je zaměřena na měření výkonnosti společnosti Invia.cz, a.s. pomocí metody Balanced Scorecard. V teoretické části je popsán koncept metody Balanced Scorecard a postup při její implementaci. Další část tvoří strategická a finanční analýza, které slouží jako podklad tohoto konceptu. A hlavní část tvoří návrh implementace konceptu do strategického řízení vybrané společnosti. Na závěr jsou zhodnoceny možné rizika a předpokládané přínosy této metody.
|
| |
|
Návrh implementace metody Balanced scorecard ve společnosti Invia.cz a.s.
Šenkeříková, Eva ; Zacha, Štěpán (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategického managementu. Je zaměřena na měření výkonnosti společnosti Invia.cz, a.s. pomocí metody Balanced Scorecard. V teoretické části je popsán koncept metody Balanced Scorecard a postup při její implementaci. Další část tvoří strategická a finanční analýza, které slouží jako podklad tohoto konceptu. A hlavní část tvoří návrh implementace konceptu do strategického řízení vybrané společnosti. Na závěr jsou zhodnoceny možné rizika a předpokládané přínosy této metody.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zacha, Štěpán ; Klusáčková, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií firmy vyrábějící produkty uměleckého kovářství. Práce obsahuje teoretická východiska marketingových strategií, analýzu současné situace firmy a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyšším ziskům společnosti a také k vyššímu podílu na trhu.
|
| |
| |