Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 377 záznamů.  začátekpředchozí348 - 357dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR
Tomanová, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Veletová, Andrea (oponent)
V diplomové práci jsem se primárně zaoberala vývojem investic do televize a internetu, jaké jsou v současnosti trendy v preferencích zadavatelů a co tyto preference ovlivňuje. Na závěr jsem udělala odhad vývoje investic do zmíněných mediatypů pro příštích deset let.
Návrh komunikační strategie Institutu rozvoje podnikání
Kešner, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout základní prvky komunikační strategie vznikajícího Institutu rozvoje podnikání. Především jasné stanovení poslání společnosti a její vize. Podstatná je příprava koncepce manuálu jednotného vizuální stylu, navržení loga společnosti a dalších prvků firemního stylu. Stručný manuál upraví pravidla pro používání značky. Práce si klade za cíl vymezit proces komunikace s jednotlivými relevantními cílovými skupinami a určit zásady práce s médii, která v dnešní době mají značný vliv na fungování podniku.
Výzkum značky GE Money - rebranding a olympijská kampaň.
Belica, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Značka a logo - vysvětlení pojmů. Řízení značky a rebranding. General Electric, GE Money. Výzkum značky GE Money na základě výsledků výzkumu z let 2006 a 2008.
Etika v komerčních komunikacích
Peterka, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Voňavková, Jana (oponent)
Práce se zabývá etikou v oblasti komerční komunikace a etičností kampaní. Cílem práce je definovat základní kritéria etičnosti kampaní a prokázat smysl jejich uplatnění na případové studii. V první kapitole je položen teoretický základ. Ve druhé jsou definována tři základní kritéria a to kritérium čestného cíle, kritérium přijatelných prostředků a kritérium snadné identifikace. Třetí kapitola na případové studii případu PaySec dokumentuje, jak by mohlo být využívání definovaných kritérií prospěšné v praxi.
Vývoj mediálního mixu od roku 1996 s výhledem do roku 2016
Bartoň, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Topinková, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat vývoj mediálního mixu od roku 1996 a současně predikovat jeho vývoj i po roce 2008. V teoretické části charakterizuji jednotlivé mediatypy, jejich členění, efektivitu a výhody. V Praktické části analyzuji mediální i makroekonomické trendy, neboť tyto dvě složky jsou navzájem propojeny. Jako odhad budoucího vývoje porovnávám výsledky dotazníkového šetření a statisticky namodelovaná data.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Minaříková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotná, Martina (oponent)
V současné době se mění pojetí marketingu a někteří autoři zdůrazňují význam posunu od marketingu realizovaného na taktické úrovni k marketingu, který bude realizován na úrovni strategické. Marketingová strategie -- jako plán určující základní směry vedoucí ke splnění cílů -- nabývá podstatného významu. Hlavním cílem diplomové práce je především analýza současně využívané marketingové strategie divize Philips Lighting na průmyslovém trhu a její zhodnocení. V práci budou objasněny analýzy, které je potřeba provést před formulováním marketingové strategie, která povede k efektivní alokaci marketingových zdrojů a realizaci aktivit směřujících k naplnění podnikových cílů na daném trhu. Ačkoliv existuje celá řada klasifikací marketingových strategií, autorka se vzhledem k tématu práce zaměří především na klasifikaci marketingových strategií podle situace na daném trhu, podle fáze životního cyklu daného produktu a podle pozice firmy na trhu. Následně budou navržena korekční opatření a doporučení ke stávající marketingové strategii divize Philips Lighting, při reflektování výsledků analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb a rovněž poznatků vyplývajících z analýzy odvětví podle M. E. Portera.
Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti.
Prudká, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pavlousková, Iva (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vymezit specifika B2B komunikace, na konkrétním příkladu IT společnosti Profinit provést analýzu používaných komunikačních nástrojů a zhodnotit vhodnost volby těchto nástrojů vzhledem k cílové skupině komunikace. Práce je strukturována do celkem pěti kapitol. Cílem teoretické části je vymezit hlavní pojmy a charakterizovat jednotlivé fáze přípravy, realizace a zhodnocení komerčních komunikací. Poslední dvě kapitoly jsou pak věnovány praktickému příkladu komunikace IT společnosti Profinit, jejímu zhodnocení a doporučením.
Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu.
Flodrová, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Harmon, Lenka (oponent)
Práce se zabývá přístupy k měření hodnoty / ekvity značky z pohledu zákazníka a firmy. V praktické části analyzuje ekvitu vybraných značek jogurtů metodami Equity Builder a Brand Power a formuluje doporučení pro rozvoj ekvity jednotlivých značek.
Communication of Kotex brand
Tichá, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem na rozpočtové omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použité komunikační strategie a následně navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci za imitujících podmínek daných jednak korporátními pravidly a tržními specifiky.
Komunikační strategie Paláce Flóra
Caletková, Miroslava ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pospíšil, Lukáš (oponent)
V rámci zpracovávání tohoto tématu jsem spolupracovala s marketingovou ředitelkou Paláce Flóra, Šárkou Bušková, které mi v mnohém pomáhala. Práce je strukturována do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část je dále členěna do tří hlavních kapitol. Postupně zde procházíme pojmy jako "Marketing", "Marketingový mix", dále přecházíme ke komunikaci obecně a nakonec k zásadám efektivní marketingové a komerční komunikace. Praktická část se zabývá konkrétním obchodním centrem, jeho postavením na pražském trhu, strategií a přístupem k návštěvníkům. Je členěna opět do dvou základních kapitol. První z nich se zabývá situační analýzou, tedy popisem současné situace a zhodnocením přímé konkurence Paláce Flóra. V druhé části je popsána konkrétní komunikační strategie a komunikační plán Paláce Flóra na rok 2008. Což je i výstup a hlavní cíl této diplomové práce. K dosažení cílů byly použity poznatky z nastudované literatury doplněné o informace získané sledováním aktuální situace mezi obchodními centry. Část údajů byla použita na základě kontaktu s marketingovým oddělením Paláce Flóra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 377 záznamů.   začátekpředchozí348 - 357dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.