Název:
Návrh komunikační strategie Institutu rozvoje podnikání
Autoři:
Kešner, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout základní prvky komunikační strategie vznikajícího Institutu rozvoje podnikání. Především jasné stanovení poslání společnosti a její vize. Podstatná je příprava koncepce manuálu jednotného vizuální stylu, navržení loga společnosti a dalších prvků firemního stylu. Stručný manuál upraví pravidla pro používání značky. Práce si klade za cíl vymezit proces komunikace s jednotlivými relevantními cílovými skupinami a určit zásady práce s médii, která v dnešní době mají značný vliv na fungování podniku.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6535