Název:
Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR
Překlad názvu:
The analysis of preferences of media investments in Czech Rep.
Autoři:
Tomanová, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Veletová, Andrea (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V diplomové práci jsem se primárně zaoberala vývojem investic do televize a internetu, jaké jsou v současnosti trendy v preferencích zadavatelů a co tyto preference ovlivňuje. Na závěr jsem udělala odhad vývoje investic do zmíněných mediatypů pro příštích deset let.The main topic was the analysis of media investments to TV and internet, what are the trends of investment preferences to various media types and what factors influence these preferences. At the end I made a prognosis how will the TV and internet investments progress in next ten years.
Klíčová slova:
investice do televize a internetu; konzumace jednotlivých mediatypů; mediální plánování; media consumption; media planning; TV and internet investments
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9607