Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  začátekpředchozí345 - 354dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza náborové kampaně - Policie ČR
Randa, Miloslav ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce na téma - Analýza náborové kampaně Policie České republiky "Pomáhat a chránit" - je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingového mixu a komunikace, sociálního marketingu a sociální reklamy. Praktická část se zabývá popisem Policie České republiky a dále je provedena analýza kampaně "Pomáhat a chránit" (představení příčin, financování, podoba komunikačních kanálů). Součástí práce je vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit změnu vnímání tváře policie českou veřejností. Na závěr je kampaň celkově zhodnocena a doplněna o doporučení.
Komparace marketingových strategií politické kampaně B. Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r. 2008
Novotná, Alena ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se zabývá srovnáním marketingových strategií politické kampaně Baracka Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r.2008. Popisuje americký volební systém, ale také charakterizuje voliče pomocí základních socio-demografických ukazatelů, ze kterých je třeba při tvorbě předvolební kampaně vycházet. Práce je zaměřena jak na využívaná komunikační média v průběhu kampaně, tak na způsob jejího financování, tedy především na fundraising. Zabývá se marketingovými strategiemi v jednotlivých státech Unie a dále pak komparací s předním kandidátem konkureční strany Johnem McCainem.
Internetový marketing v malých a středních společnostech
Vorel, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Halířová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce v anglickém jazyce zkoumá konkrétní aplikace internetového marketingu k propagaci malých a středních společností podnikajících v oblasti služeb, a to v širším kontextu takzvané "nové ekonomiky". Práce detailně popisuje jednotlivé nástroje internetového marketingu a diskutuje jejich relevanci a možnosti využití v příslušné oblasti. V aplikační části práce jsou prakticky otestovány možnosti marketingu ve vyhledávačích, konkrétně v Google AdWords, a to na příkladu skutečné marketingové kampaně konkrétní malé společnosti.
Marketingová strategie TV Z1
Votrubová, Vendula ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televize Z1 před a po restrukturalizaci. Cílem práce je odhalit skutečnosti, které ovlivnily budoucí vývoj televize natolik, že bylo potřeba přistoupit k restrukturalizaci. Porovnat činnosti televize před restrukturalizací a po restrukturalizaci a popsat hlavní rozdíly v marketingové strategii. V průběhu práce se budu soustředit na odhalení chyb, kterých se televize dopustila nebo které podcenila a pokusím se navrhnout způsob, jak se jim mohla vyvarovat.
Marketing a E-Government
Svobodová, Dagmar ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Sedláček, Václav (oponent)
Pojem e-Government představuje myšlenku elektronické veřejné správy. Nejde jen o poskytování služeb prostřednictvím internetu či jiných elektronických médií, ale o celkové zefektivnění fungování státního aparátu a zjednodušení komunikace mezi soukromým a veřejným sektorem i mezi jednotlivými orgány veřejné správy navzájem. Tato práce by měla sloužit jako základ k pochopení e-Governmentu a související problematiky. Poskytuje odpověď na otázky, co je e-Governemnt a co nabízí svým uživatelům. Objasňuje vývoj e-Governmentu v České republice i Evropské Unii a hodnotí aktuální situaci na obou těchto úrovních. Nemalým přínosem by mělo být zahrnutí marketingového hlediska. Konkrétně se zaměřuje na Českou republiku a využívání marketingu veřejnou správou ke komunikační podpoře aktivit e-Governmentu a poskytování informací.
Nové trendy v internetovém marketingu
Halířová, Jana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Práce analyzuje současný potenciál Internetu jako marketingového nástroje. Snaží se poukázat na segmenty uživatelů, kteří v současnosti Internet používají a na růstovou tendenci jejich celkového počtu. Dále jsou analyzovány současné nástroje, které se v Internetovém marketingu aktivně využívají a na bázi predikce známého marketingového odborníka L. Chase jsou odvozeny trendy, jež budou v nejbližší době určující právě v oblasti internetového marketingu. V závěru jsou dosažené poznatky aplikovány na internetové aktivity společnosti EUROLINES Česká republika, spol. s r.o.
Marketing na sociálních sítích - Facebook
Kadlecová, Martina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití v marketingu. První kapitola práce popisuje rozvoj internetu. Druhá kapitola se věnuje marketingu a marketingové komunikaci v kontextu nových možností, které přineší internet. Ve třetí kapitole je podrobně rozebrána problematika sociálních médií s důrazem na sociální sítě. V rámci této kapitoly jsou charakterizovány nejznámější světové i české sociální sítě. Dále práce vysvětluje, jak se dá využít sociální síť Facebook pro marketingové účely. Největší část práce je věnována strategii propagace na Facebooku, která byla vytvořena pro individuální potřeby společnosti Robzone.
Role ICT ve volbách a politickém marketingu
Elšík, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce "Role ICT ve volbách a v politickém marketingu" se zabývá problematikou fungování politických stran v prostředí nové ekonomiky a marketingu, který dnes slouží jako základní prostředek komunikace politických stran a politiků s veřejností. Politický marketing je spojován s využitím nejnovějších ICT nástrojů, především internetu ve formě webu 2.0 a sociálních sítí. Práce na příkladu amerického prezidenta Baracka Obamy demonstruje moderní způsob vedení úspěšné předvolební politické kampaně s využitím ICT technologií.
Marketing v cestovním ruchu a finanční krize
Slavíková, Daniela ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv finanční recese na marketing aplikovaný v cestovním ruchu. Dílčími cíli práce je definování cestovního ruchu v České republice, marketingu, který je aplikovaný v cestovním ruchu a poukázání na zvláštnosti tohoto druhu marketingu. Praktická část je věnována nejaktuálnějším situacím v oblasti cestovního ruchu jak v České republice, tak po celém světě. Součástí praktické části je také ovlivnění marketingu tohoto odvětví v důsledku finanční recese.
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Melamed, Artem ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce popisuje přístupy k marketingu umění v ČR, Rusku a USA, charakterizuje marketingové techniky a porovnává úspěšnost marketingu umění v těchto zemích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   začátekpředchozí345 - 354dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.