Název:
Marketing a E-Government
Překlad názvu:
Marketing and eGovernment
Autoři:
Svobodová, Dagmar ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Sedláček, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Pojem e-Government představuje myšlenku elektronické veřejné správy. Nejde jen o poskytování služeb prostřednictvím internetu či jiných elektronických médií, ale o celkové zefektivnění fungování státního aparátu a zjednodušení komunikace mezi soukromým a veřejným sektorem i mezi jednotlivými orgány veřejné správy navzájem. Tato práce by měla sloužit jako základ k pochopení e-Governmentu a související problematiky. Poskytuje odpověď na otázky, co je e-Governemnt a co nabízí svým uživatelům. Objasňuje vývoj e-Governmentu v České republice i Evropské Unii a hodnotí aktuální situaci na obou těchto úrovních. Nemalým přínosem by mělo být zahrnutí marketingového hlediska. Konkrétně se zaměřuje na Českou republiku a využívání marketingu veřejnou správou ke komunikační podpoře aktivit e-Governmentu a poskytování informací.e-Government concept is an idea of electronic government. It is not only about providing services through the Internet or other electronic media, but also about improving of the state apparatus effectivity and about simplifying of the communication between public and private sectors, as well as among public authorities themselves. This thesis should serve as a basis for understanding to the issues related to e-Government. It provides answers to questions like these: What is e-Government? What does it offer to its users? etc.. It explains the development and the current situation of e-Government in the Czech Republic and in the European Union. An important contribution of the thesis should be the inclusion of a marketing viewpoint. It focuses exclusively on the Czech Republic and on the marketing communications, which are used by the public sector to promote e-Government activities and to provide information.
Klíčová slova:
e-Government; elektronické služby; marketing; veřejná správa; eGovernment; electronic services; marketing; public administration
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21500