Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohled spotřebitelek na menstruační stigma v reklamách na menstruační produkty
Malečová, Tereza ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pohledem spotřebitelek na menstruační stigma v reklamách na menstruační produkty. Nejprve se věnuje tomu, jak se měnil pohled na menstruaci v průběhu dějin a jak se kolem ní utvářelo stigma. Pozornost je věnována tomu, jak s menstruačním stigmatem pracoval reklamní svět od začátku 20. století po současnost a jakým způsobem se pohled na menstruaci utváří dnes. Věnuje se fenoménu tzv. #periodpositive, který se již několik let promítá do společenského diskurzu i reklamní komunikace, a rozebírá několik reklam, které vznikly se záměrem detabuizace menstruace. V neposlední řadě tvoří část teoretické práce kapitola o tom, jaký vliv má stigmatizace menstruace na samotné spotřebitelky. Předmětem výzkumné části je porozumět tomu, jak české spotřebitelky vnímají menstruační stigma a jak přistupují k současné reklamní komunikaci na menstruační produkty. Práce zkoumá, zda se pohled spotřebitelek na problematiku liší v závislosti na jejich věku. K výzkumu bylo využito kvantitativní metody sběru dat a sice dotazníkového šetření.
Specifika komentáře silniční cyklistiky - komparativní analýza jazykových prostředků v přímých přenosech Tour de France
Tinková, Alexandra ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Cílem práce je analyzovat jazykové prostředky komentátora České televize Tomáše Jílka v přímé sportovní reportáži ze silniční cyklistiky a sledovat změny v jeho komentáři v rozmezí deseti let, během kterých Česká televize pravidelně vysílá cyklistický závod Tour de France v přímém přenosu. Autorka se nejprve zabývá jazykovou teorií, sportovní publicistikou a charakteristikou mluveného projevu. Dále vymezuje lexikální jazykové prostředky, na které se primárně soustředí v jazykové analýze. Jazykový rozbor komentáře v analytické části práce autorka provede u dvou etap z Tour de France, přičemž bude čerpat z poznatků získaných v teoretické části práce a snažit se je uvést na konkrétních příkladech. Závěr práce přinese srovnání jazykové stránky komentářů a další zajímavé poznatky, které z analýzy vyplynou.
Dezinformace na českých dezinformačních webech během pandemie onemocnění covid-19
Schneiderová, Soňa ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Končelík, Jakub (oponent)
Bakalářská práce "Dezinformace na českých dezinformačních webech během pandemie onemocnění covid-19" se v kontextu fenoménu lživých zpráv zabývá obsahy publikovanými na dezinformačních médiích Ac24.cz, Sputnik, Aeronet a Parlamentní listy během pandemie covidu-19. Cílem práce je zanalyzovat články na zmíněných webech, zjištění, kterých témat se týkaly a jak se měnily v čase. Zároveň s tím bude zkoumána i jejich podoba, zda články měly clickbaitové titulky a zda jejich autoři byli anonymní nebo veřejní. V teoretické části je nejprve ukotven pojem falešné zprávy, jeho rozdělení na misinformace, malinformace a dezinformace. V dalších podkapitolách jsou pak řešeny hlavně dezinformace, jejich rizika, autoři a dezinformační média. Dále se práce věnuje legislativě, regulacím dezinformací a dezinformačních médií. V druhé části jsou představena výzkumná východiska. Výzkum je založen na kvantitativní obsahové analýze, která je doplněna o kvalitativní obsahovou analýzu. Výzkumný vzorek se skládá z náhodného výběru deseti článků publikovaných na výše zmíněných webech z období prvního týdne měsíce, a to od října 2020 do dubna 2021. Výsledky analýzy jsou prezentovány v závěru práce.
Marketingové počínání developerské supiny JPS GROUP na příkladu projektů RD BOREK a KODETKA
Sova, Dominik ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
V bakalářské práci se věnuji analýze marketingového počínání developerské skupiny JPS Group na projektech rezidenčního bydlení Kodetka a RD Borek. Projekt Kodetka je aktivní od roku 1995 a archivní informace o marketingovém počínání pro první dvě etapy projektu jsou ve velmi špatném stavu. Z toho důvodu jsem u projektu Kodetka zkoumal marketingové počínání pouze u třetí a finální etapy. Teoretická část pojednává o marketingovém mixu, marketingu a jeho historii. Dále je v této části pojednávám o developmentu, developerských firmách a marketingu v developmentu. V praktické části je popsán holding JPS Group, jeho historie a portfolio. Poté jsem stručně ale detailně sepsal, jak vypadá nemovitostní trh v Českých Budějovicích. Následně jsou v této části popsány předem zmíněné projekty, lokality, ve kterých se nacházejí, a marketing s projekty spojený.
Výzkum pozice second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu
Rejchrtová, Karina ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá, jak zákazníci vnímají pozici second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu. Jelikož se jedná o relativně nový segment obchodů, práce se z velké části věnuje i tomu, jak second handový trh vznikl a proč tak rychle roste. Mimo jiné se věnuje i změně nákupního chování zákazníků, která je jednou z příčin. Cílem práce je zjistit, jak si second handové obchody s vlastní značkou stojí v porovnání s konkurenčními řetězcovými obchody a second handy bez vlastní značky. Součástí práce je i návrh pyramidy second handového trhu, která rozděluje second handové obchody s vlastní značkou do segmentů navržených podle pyramidy značek autorkou Harriet Posner. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Při analyzování odpovědí respondentů v praktické části byly využity teoretické poznatky a na základě výsledků byly v závěru práce prezentovány zjištění a závěry, které z výzkumu plynou.
Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova
Stachurová, Anna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce na téma "Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova" se věnuje konkrétnímu využití nástrojů digitálního marketingu v proběhlém realitním projektu. Cílem práce je využít poznatky získané výslednou analýzou vynaložených finančních nákladů, aplikovat je na budoucí projekt Viladomů Řevnice a navrhnout praktické kroky ke zlepšení využití jednotlivých nástrojů. Práce poukazuje na široké možnosti využití digitálního marketingu v oboru realitního prodeje pro budování značky realitní kanceláře a stále databáze investorů a poptávajících. Teoretická část práce se zabývá teoretickým ukotvením digitálního marketingu a jednotlivých použitých nástrojů. Praktická část analyzuje proběhlý projekt Byty Hejtmánkova, segmentaci cílové skupiny, použité nástroje a vynaložené finanční zdroje. Poté představuje nový realitní projekt Viladomy Řevnice a aplikuje získané poznatky do tvorby konkrétních doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití digitálních nástrojů a organizaci prodeje v rámci projektu. Závěrem je zpětně zhodnocen průběh prodeje projektu Byty Hejtmánkova a shrnuty poznatky pro budoucí využití v rámci celé developerské společnosti
Postoj generace Z k influencer marketingu na Instagram
Čapková, Erika ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů na sociálních sítích a jejich využití v rámci marketingové komunikace. Práce si klade za cíl zjistit postoj generace Z k influencer marketingu na sociální síti Instagram. V teoretické části práce jsou nejdříve vymezeny pojmy influencer a influencer marketing. Následují výhody, rizika, cena a možnosti spolupráce s influencery. Práce dále nastiňuje charakteristiku ideálního influencera a pro influencer marketing vymezuje legislativní a etický rámec. V praktické části práce jsou zpracovány hloubkové rozhovory se zástupci generace Z, které odkrývají, jak generace Z sponzorovaný obsah na Instagramu vnímá.
Komunikační strategie společnosti IKEA v oblasti CSR v letech 2019-2021
Dvořáková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií společnosti IKEA v oblasti CSR na českém trhu v letech 2019-2021. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem a komunikační strategii. Praktická část je již zaměřena na globální nábytkářskou společnost IKEA. Práce nejprve popisuje zvolené výzkumné metody. Dále nabízí krátké představení společnosti a její strategii v oblasti společenské odpovědnosti. Popsán je nejen její současný přístup, který shrnuje dokument "People & Planet Positive" aktualizovaný v roce 2018, ale i cestu firmy do té doby. Následná analýza komunikační strategie ve zvoleném období předkládá podrobný popis 9 největších CSR kampaní, ale i menší témata z této oblasti komunikace. Součástí analýzy je i rozhovor s PR Leaderem IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, který pomohl ucelit obraz o přístupu firmy k CSR komunikaci. V závěru práce lze nalézt i výzkum formou dotazníkového šetření, které bylo vedeno za účelem zjištění názorů spotřebitelů na zkoumanou problematiku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.