Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategické plánování v podmínkách sportovního svazu - Český svaz Pole and Art Sports
Kočová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Strategické plánování v podmínkách sportovního svazu - Český svaz pole & art sports Cíle práce: Cílem této diplomové práce je pomocí jednotlivých kroků strategického plánování a potřebných analýz, vytvořit strategický plán Českého svazu pole & art sports. Případová analýza svazu by měla poodhalit jeho nevyužitý potenciál, který by kvalitním strategickým plánováním mohl být zcela využit. Tím by si Český svaz pole & art sports upevnil dominantní pozici v rámci této nové sportovní disciplíny. Metody práce: Ve své práci jsem využila smíšený výzkum, který obsahoval kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu - konkrétně písemný dotazník, rozhovor, analýzu dokumentů a SWOT analýzu. Výsledky práce:Výsledky z provedených analýz byly základem k vytvoření strategického plánu. Cíle a úkoly, které vedou k jeho úspěšnému naplnění, jsou rozděleny a následně zobrazeny v tabulkách podle časového harmonogramu jejich realizace. Klíčová slova: Strategické plánování, sportovní svaz, nezisková organizace, případová studia, strategický plán Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití Facebooku v marketingu studia Arven
Hausmannová, Klára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Využití Facebooku v marketingu studia Arven Cíl: Hlavním cílem této práce je na základě anketního šetření vytvořit stránku na Facebooku pro Power Plate studio Arven v Čelákovicích a následně zhodnotit její efektivitu. Metody: V práci byly použity metody kvantitativní i kvalitativní. Kvantitativní metoda byla aplikována v anketách mezi stávajícími klienty studia a fanoušky stránek fitness zařízení na Facebooku. Kvalitativní metoda byla využita při strukturovaných rozhovorech. Dále byl aplikován monitoring stránky na Facebooku. Výsledky: Bylo zjištěno, že stránky na Facebooku mají své opodstatnění - slouží k prezentaci firmy. Nicméně fanoušci stránek na Facebooku je nesledují moc často. Dále bylo zjištěno, že je velice složité na základě Facebooku přivést nové klienty do studia. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook
Marketingová strategie sportovního klubu Boroboard
Slavovová, Stanislava ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií sportovního klubu Boroboard pro sezónu 2013/2014. Klub sídlí ve městě Samokov v Bulharské republice a zabývá se rozvojem snowboardingu. Na základě teoretických poznatků bude analyzováno prostředí ve kterém klub funguje, což napomůže definování možných úskalí, se kterými se může setká. Práce pak bude sloužit jako návrh strategie a plán činností, který může klub v následující sezóně uplatnit. KLÍČOVÁ SLOVA Marketingová strategie, Marketingový mix, Marketingová komunikace, Snowboarding
Marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR
Ondrášková, Adéla ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR Cíle: Cílem práce je na základě provedené kvalitativní analýzy popsat a zhodnotit současné marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR. Dalším bodem je pak odhalit slabé a silné stránky. Poté na základě získaných poznatků navrhnout nové postupy a marketingové nástroje, které by bylo možné využít k vylepšení marketingového řízení značky. Metody: V této práci byla použita kvalitativní analýza (deskriptivní případová studie), která byla zpracována pomocí analýzy dokumentů a rozhovoru se zaměstnankyní marketingového úseku společnosti. Výsledky: Výsledky ukázaly, že marketingové řízení sportovní značky Nike v České republice je na velmi dobré úrovni, což je převážně následkem globálního a stabilního postavení značky na trhu celosvětovém. Jelikož lokálně na českém trhu působí dceřiná společnost Nike CZECH, s. r. o. teprve od roku 2011, existuje zde mnoho možností ve vylepšení řízení značky s ohledem na místní specifika. Především se jedná o rozšíření obchodní sítě v České republice, rozšíření značkových řad, vylepšení komunikační strategie, sponzoring, úpravy v organizační struktuře a hodnocení úspěšnosti značky. Klíčová slova: značka, marketing, marketingové řízení značky, kvalitativní analýza, Nike
Marketingový plán Lady Fitness
Šnajdrová, Tereza ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán Lady fitness Cíle: Tato diplomová práce si klade za cíl sestavení marketingového plánu pro společnost Lady fitness, která jak napovídá název, poskytuje fitness služby pouze ženám. Hypotézou je, že se vedení společnosti Lady fitness nedostatečně věnuje marketingovému plánování. Metody: V práci byly použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Hlavní metody práce jsou dotazník, kvalitativní rozhovor, SWOT analýza, neformální rozhovor a STEP analýza. Výsledky: Byla provedena podrobná analýza společnosti Lady fitness, při které bylo zjištěno velké zanedbávání v oblasti marketingu. Autorka vytvořila marketingový plán, který vychází z výsledků získaných výzkumem. Sestavení plánu je provedeno pro nadcházející rok, tedy od 1. září 2013 do 31. srpna 2014. Klíčová slova: Marketingová plán, marketingový mix, marketingová strategie, služby, fitness
Marketingová strategie golfového resortu Golf Resort Černý Most a.s.
Gruber, Jan ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii golfového resortu na Černém Mostě. Na základě metod SWOT analýzy, STEP analýzy, analýzy konkurence a hloubkového interview přináší práce analýzu vnějšího a vnitřního prostředí resortu. Přínosem mé bakalářské práce jsou doporučení na zlepšení marketingové strategie golfového areálu v konkurenčním prostředí.
Efektivita komunikační kampaně PumaONE tour
Komárková, Monika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Efektivita komunikační kampaně PumaOne tour Cíle: Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení pro rozvoj komunikační kampaně PumaFuture tour pro rok 2018, a to prostřednictvím vyhodnocení efektivity komunikační kampaně PumaOne tour 2017. PumaFuture tour je navazující akcí na PumaOne tour 2017. Metody: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúč astně ného pozorování a metodou analýzy dokumentů . Sbě r dat probíhal pomocí polo-strukturovaného rozhovoru s pracovnicí marketingového oddě lení společ nosti Puma Č R. Výsledky: V závě ru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikač ní kampaně , vyhodnocení její výsledné efektivity a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiň ovanými návrhy byla především změna rozložení nákladů pro firmu Puma a obchodního partnera, která umožní investovat více finančních prostředků do hodnotnějších cen, atraktivnějších aktivit a mediálních nosičů. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, efektivita, kvalitativní výzkum, Puma
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Obecný model a postup plánování sportovních akcí
Vízek, Patrik ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Obecný model a postup plánování sportovních akcí Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvořit a navrhnout obecný postup pro plánování sportovních akcí a zároveň také zkonstruovat a navrhnout obecný model pro plánování sportovních akcí. Metody: V diplomové práci byla použita metoda kvalitativní analýzy a syntézy poznatků z vybraných akcí. Výsledky: Výstupy práce jsou obecný postup a model pro plánování sportovních akcí, které jsou použitelné pro kteroukoli sportovní akci a slouží organizátorům ke zjednodušení jejich práce s přípravou sportovní události. Klíčová slova: plánování, organizovaní, model plánování, postup plánování, sportovní akce
Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků vybraného zimního stadionu.
Bílková, Luďka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků vybraného zimního stadionu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit spokojenost návštěvníků veřejného bruslení s poskytovanými službami na Zimním stadionu Ludvíka Koška v Turnově. Na základě výsledků byly poté vytvořeny návrhy a doporučení vedoucí ke zdokonalení služeb. Metody: V empirické části diplomové práce bylo využito kvantitativně- kvalitativní šetření. Pro zjištění spokojenosti návštěvníků veřejného bruslení s poskytovanými službami na Zimním stadionu Ludvíka Koška v Turnově bylo uskutečněno písemné a elektronické dotazování určené pro návštěvníky stadionu, mimo to proběhl polostrukturovaný rozhovor s vedoucím pracovníkem a pro prohloubení výzkumu byly vedeny polostrukturované rozhovory s návštěvníky stadionu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí tabulek, grafů, klasifikačních křížů a diagramů. Výsledky ukazují, že jsou návštěvníci stadionu se službami poměrně spokojeni. Nejvíce jsou návštěvníci spokojeni s umístěním stadionu, čistotou vstupní haly a recepce. Naopak nejhůře hodnotí otevírací dobu a nabídku občerstvení. Jako nejdůležitější aspekt se pro ně jeví kvalita ledové plochy a čistota vstupní haly a recepce. Nejméně je zajímá hlasitost a výběr hudby. Primárně by návštěvníci přivítali častější veřejné bruslení pro...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.