Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 614 záznamů.  začátekpředchozí231 - 240dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Jihomoravské rybnikářství, s. r. o.
Navrátilová, Pavla ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší rozvoj obchodních aktivit společnosti, která poskytuje sportovní rybolov a provozuje restaurační zařízení, které slouží jako zázemí pro rybáře. Teoretický základ vychází z analýz vnějšího prostředí, vnitřního prostředí a analýzou oborového prostředí. Výsledky analýz budou shrnuty do SWOT analýzy. Všechny analýzy pomohou určit pozici společnosti na trhu a doporučit návrhy na rozvoj dalších obchodních aktivit.
Návrh marketingové strategie pro firmu Isolit - Bravo, spol. s r.o.
Řehák, Miroslav ; Štěpánek, Kvido (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vycházející ze současné analýzy tuzemského trhu kuchyňských spotřebičů a aktuálního stavu podniku. Práce je zpracována pro Isolit-Bravo, spol. s r.o., sídlící v Jablonném nad Orlicí, která je uznávaným dodavatelem kuchyňských spotřebičů na tuzemský i zahraniční trh.
Rozvoj obchodních aktivit – založení nové pobočky
Pallová, Veronika ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat rozvojem obchodních aktivit pražské firmy Ctibůrek výtahy, s. r. o., a to založením nové pobočky v Brně. V první části budou vymezeny teoretické pojmy. Následně bude analyzováno vnitřní a vnější prostředí podniku. Informace získané v analytické části budou využity pro vytvoření plánu firemního rozvoje a kalkulaci přibližných nákladů. Na závěr bude provedeno ekonomické zhodnocení, které ukáže, zda je rozšíření pobočky do Brna ekonomicky výhodné.
Marketingový plán pro firmu Robertone Motors
Raždíková, Kateřina ; Ing.Václav Kuna (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma marketingový plán pro firmu známou pod názvem Robertone Motors, která se zabývá přestavbou a opravou amerických automobilů. Tato firma dosud žádný marketingový plán nemá, ač se již párkrát sama snažila nějak propagovat. Proto jsem se rozhodla vypracovat komplexní marketingový plán, který po dokončení bakalářské práce může tato firma použít. Marketingový plán je zaměřen pouze na majitele amerických automobilů, ke kterým by se firma chtěla vrátit.
Využití strojového učení pro predikci odchodu zákazníka
Fridrich, Martin ; Chramcov, Bronislav (oponent) ; Lenort, Radim (oponent) ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Disertační práce se zaměřuje na predikci odchodu zákazníků v prostředí elektronického maloobchodu. Text představuje současný stav vědeckého bádání, analyzuje klíčové trendy a identifikuje příležitosti pro další výzkum. Literární rešerše je dílem realizována prostřednictvím metod pro zpracování přirozeného jazyka. Cílem práce je navrhnout, implementovat a zhodnotit systém strojového učení pro predikci odchodu zákazníků v elektronickém maloobchodě, který reflektuje perspektivy ekonomického dopadu navazujících retenčních aktivit a umožňuje bližší porozumění modelovanému jevu. Vlastní řešení je strukturováno do částí vymezení problému, porozumění a zpracování dat, modelování, vyhodnocení, interpretace a produkční nasazení systému. Nad rámec klasického pojetí odchodu zákazníka, jako absence transakce v budoucím období, je představeno nové pojetí inkrementálního ekonomického dopadu retenční kampaně. Přístupy jsou ověřeny na dvou datových souborech. V rámci modelování je uvažováno o GLM, SVM, ANN, rozhodovacích stromech a meta-algoritmech. Vnější parametry vlastního zpracování dat a konstrukce modelu jsou odhadnuty s pomocí Bayesovské optimalizace. Porozumění modelovaným jevům je podpořeno s pomocí SHAP nástrojů, které jsou rozšířeny v oblastech odhadu a vizuální prezentace. Z pohledu přirozených ukazatelů prediktivních schopností vyčnívají řešení využívající náhodné lesy nebo gradient boosting, v klasickém pojetí vynikají i ANN. Z hlediska ekonomického výsledku retenční aktivity vyčnívá nové pojetí úlohy, pozoruhodné jsou především systémy postavené na rozhodovacích stromech nebo meta-algoritmech. Jako klíčové nezávislé proměnné se podařilo identifikovat reprezentace stáří a frekvenci interakcí a transakcí, v novém pojetí vyčnívá i hodnota zákazníka. Určení a porozumění zákaznickým shlukům, na které je vhodné cílit, pak přímo podporuje související retenční aktivity. Disertační práce tak představuje ucelený přehled nových přístupů a nástrojů pro predikci odchodu zákazníka, využitelných jak pro další výzkum, tak v podnikové nebo pedagogické praxi.
Company´s Business Development Plan on the Markets of Automation and Technical Diagnostic
Červeň, Jakub ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This master thesis deals with the business development activities of the company 4dot Mechatronic Systems, s.r.o. which operates on the market of industrial automation and technical diagnostic. The internal and external environment is analyzed based on the knowledge from the theoretical section of the thesis to determine the current company's situation and analyze the environment which directly influences the company. Lastly, suggestions and recommendations for the business development of the company are proposed.
Marketingový plán ve službách
Daněk, Ondřej ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá marketingovým plánováním v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro společnost, která hodlá vstoupit na trh služeb v oblasti nestátního zdravotnictví, přesněji v oblasti colonhydroterapie (CHT). Cílem je vytvořit dlouhodobý strategický marketingový plán a roční marketingový plán. Teoretická část práce tvoří soupis teoretických předpokladů pro marketingové plánování v oblasti služeb. Dále jsou zde vysvětleny pojmy z oblasti předmětu podnikání společnosti, pro kterou byl plán zpracován. Praktická část práce se zabývá marketingovým plánováním a tvorbou strategického a ročního marketingového plánu pro společnost XY.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového výzkumu včetně jejich praktické aplikace v konkrétním podniku a prezentuje výsledky analýzy získaných dat. Současně předkládá návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
Zhodnocení a návrh expanze společnosti na zahraniční trhy
Musilová, Lucie ; Krejza, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Zhodnocení a návrh expanze společnosti na zahraniční trhy“ je zhodnocení kroku společnosti vstoupit na zahraniční trhy, se zaměřením na vstup společnosti na slovenský trh formou dceřiné společnosti a zhodnocení a navrhnutí dalších možností expanze společnosti do zahraničí. Diplomová práce popisuje vývoj a současný stav mateřské společnosti a současný stav dceřiné společnosti.
Rozvoj obchodních aktivit zavedením služby laserové bludiště
Tranová, Petra ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Laser Arena Brno. Práci tvoří čtyři základní části. První část vymezuje problém a stanoví cíle, metody a postup zpracování. Teoretická část definuje potřebné pojmy, potřebné k pochopení dané problematiky. Navazující analytická část se orientuje na provedení analýz z vnějšího i vnitřního prostřední pro zhodnocení současného stavu podniku a trhu. Poslední část práce poskytuje návrh rozvoje obchodních aktivit společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 614 záznamů.   začátekpředchozí231 - 240dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.