Název: Marketingový plán pro firmu Robertone Motors
Překlad názvu: Marketing Plan for the Robertone Motors Company
Autoři: Raždíková, Kateřina ; Ing.Václav Kuna (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix; marketingový plán; PPC; SEO; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing plan; PPC; SEO; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9588

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-557396


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet