Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 318 záznamů.  začátekpředchozí212 - 221dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Hoskovec, Petr ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Analýza marketingového mixu fotbalového klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich názorů na současný marketingový mix klubu. Následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit a image klubu. Metody: Současný marketingový mix bude analyzován pomocí případové studie a SWOT analýzy, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, který zjistí postoje a názory fanoušků. Získané informace doplním o své vlastní poznatky. Poté se pokusím navrhnout doporučení ke zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod, budou vypracovány návrhy na zlepšení marketingového mixu. Ty budou předloženy vedení klubu a na nich poté bude, zda tyto návrhy zrealizují nebo ne. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikace s fanoušky, image klubu
Zlepšení manažerské práce ve sportovním klubu na regionální úrovni
Mareš, Václav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Zlepšení manažerské práce ve sportovním klubu na regionální úrovni Cíle: Hlavním cílem této práce je vymezení strategických cílů futsalového klubu Tenisáci Benešov. Zhodnotit současnou situaci klubu po personální, organizační a sportovní stránce a navrhnout opatření, která zlepší situaci v některých problémových oblastech a nastínit budoucí směřování klubu. Metody: Metodika této práce byla zaměřená na analýzu klubu. Při analýze bylo využito kvalitativní metody nestandardizovaného rozhovoru. A kvantitativních metod sekundární analýzy dat a dotazníku. Použita byla také SWOT analýza pro přehledné zhodnocení současné situace klubu. Výsledky: Došlo k provedení pečlivé analýzy současného stavu klubu. Na jejím základě byla navržena doporučení pro budoucí směřování klubu, a to v těchto oblastech: strategické cíle klubu, stanovy sdružení, organizační struktura a vymezení kompetencí, využití silných stránek a vnějších příležitostí, zlepšení slabých stránek klubu a vyvarování se vnějším hrozbám klubu. Značná část práce je věnována budování dobrého sociálního klimatu v organizaci, jež je pro úspěšnou existenci klubu stěžejní. Klíčová slova: poslání, vize, strategické cíle, strategické plánování, sociální klima, sociologický výzkum, SWOT analýza, organizační struktura, stanovy sdružení
Podnikatelský záměr založení Power Plate studia
Munduchová, Petra ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Mach, Jiří (oponent)
Název: Podnikatelský záměr - založení Power Plate studia Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat ucelený podnikatelský záměr na zprovoznění a otevření nového Power Plate studia na Praze 3, konkrétně ve Sportovním centru Olšanka. Následně tak zjistit, zda je realizace podnikatelského záměru proveditelná a zda toto studio může být konkurenceschopné. Dílčím cílem je pak finanční plán a zjištění návratnosti investice. Metody: V této práci byla použita především rešerše odborných publikací, metoda analýzy dat, jejich následná dedukce, metoda pozorování a metoda řízeného rozhovoru. První část této práce, teoretická východiska, se zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s podnikatelským záměrem. Využívá dostupné analytické metody pro tvorbu a analýzu tohoto záměru. V části, analýza podnikatelského prostředí, jsou aplikovány analytické postupy pro analýzu okolí podniku, analýzu interních faktorů podniku, analýza vnitřních zdrojů a schopností podniku. Ve třetí části, vlastní řešení podnikatelského záměru, je aplikována elementární metoda finanční analýzy. Dále obsahuje návrh marketingového plánu, který bude aplikovaný při tvorbě a činnosti studia. Výsledky: Z analytického rozboru vyplynulo, že podnikatelský záměr, tak jak byl navržen a zpracován, splňuje nároky na fyzickou...
Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let
Štochl, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let Cíle: Cílem této bakalářské práce je za pomoci nezávislého marketingového výzkumu zjistit, jaký image má značka McDonald's mezi lidmi ve věku 15 až 25 let, kteří v současnosti žijí v České republice. Výzkum se zaměřoval na povědomí respondentů o značce a jejích konkrétních prvcích, postavení na poli konkurence, asociace respondentů se značkou a hodnocení a povědomí o konkrétních marketingových aktivitách značky McDonald's. Metody: Pro marketingový výzkum, který byl proveden v rámci praktické části práce, byla použita technika elektronického dotazování. Výsledky: Výzkum poskytl odpovědi na všechny kladené otázky a výsledná data, která z něho vzešla, umožnila zhodnocení image, který značka McDonald's mezi cílovou skupinou má. V praktické části práce jsou prezentovány a graficky znázorněny výsledky ze všech oblastí, které byly ve výzkumu zahrnuty. Klíčová slova: značka, image značky, marketingová komunikace, marketingový výzkum
Marketingová komunikace HC Slavia Praha
Drahorád, Tadeáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relations
Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Omlux Štřešovice
Hlavička, Aleš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Střešovice Cíle: Cílem práce je navržení vhodných opatření, pro zefektivnění práce v oblasti marketingu florbalového klubu, zejména směrem k fanouškům, partnerům a vlastním členům klubu, v souladu se specifickým prostředím Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Souhrn doporučení pro zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu, práce s vlastními členy, fanoušky a partnery klubu Klíčová slova: marketingový mix, Tatran Střešovice, komunikační mix, interview, sponzoring
Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour
Koubík, Vojtěch ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti znalost a image značky Under Armour, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum, jeho proces a druhy. Analytická část je zaměřena na představení značky Under Armour, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Under Armour. Klíčová slova: Image, značka, znalost značky, marketingový výzkum, dotazník, Under Armour
Odezva na korupční aféru SK Sigma Olomouc
Grund, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
 Název: Odezva na korupční aféru SK Sigma Olomouc  Cíle: Cílem práce je podrobně popsat průběh fotbalové korupční aféry mezi kluby SK Sigma Olomouc a FK Bohemians Praha z roku 2010 a následně formou ankety zjistit, jakou odezvu mezi fotbalovými fanoušky tato kauza vyvolala v závislosti na tom, zda se jedná o fanoušky olomouckého klubu či nikoliv.  Metody: Popisná analýza, anketa.  Výsledky: Odezva fanoušků SK Sigma Olomouc a fanoušků jiných českých klubů je podle očekávání rozdílná. Příznivci Olomouce mají tendenci i nadále věřit v nevinu svého klubu, zatímco fanoušci ostatních klubů se na celou aféru dívají střízlivěji a klubu na základě všech známých skutečností spíše nevěří. Odpovědi obou skupin respondentů se liší takřka ve všech zásadních bodech ankety.  Klíčová slova: odezva veřejnosti, odezva médií, korupce, fotbal
Organizace a financování občanského sdružení FK Brandýs-Boleslav
Krupička, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Organizace a financování občanského sdružení FK Brandýs - Boleslav Cíl: Hlavním cílem této práce je analýza příjmů a výdajů občanského sdružení FK Brandýs - Boleslav. Dalším cílem je zhodnocení tříleté činnosti tohoto občanského sdružení. Metody: V této práci byla použita analýza dokumentů k prozkoumání výročních zpráv o financování klubu. Následně byla data zkoumána pomocí popisní analýzy. Ke zjištění chybějících informací bylo využito metody rozhovoru. Výsledky: Výsledkem této práce je podrobná analýza finančních zdrojů a výdajů tohoto sportovního klubu, shrnutí činnosti klubu a zhodnocení dřívější i současné situace kolem fotbalu ve městě Brandýs nad Labem - Stará Boleslav. Klíčová slova: organizace, financování, příjmy, výdaje, sportovní klub, občanské sdružení
Ekonomika HC ČSOB Pojišťovna Pardubice
Každan, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Ekonomika HC ČSOB Pojišťovna Pardubice Cíle práce: Hlavním cílem je použití teorie strategického managementu na zvolený hokejový klub HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a navrhnout doporučení po sportovní, ekonomické a sociální stránce. Metody: Pro analyzování současné situace klubu bude použita případová studie, metoda analýzy dokumentů a polostrukturovaný rozhovor s vedením klubu. Dále pak použiji analýzu interních a externích faktorů sportovního klubu, kde je obsažena i analýzy PEST. Silné a slabé stránky klubu nám pak odhalí SWOT analýza. Výsledky: Návrhy a doporučení pro zlepšení a zefektivnění aktivit ve sportovních, ekonomických a sociálních oblastech. Klíčová slova: Sportovní management, PEST analýza, Porterův model pěti sil, externí analýza, interní analýza, Finanční analýza, SWOT analýza

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 318 záznamů.   začátekpředchozí212 - 221dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.