Název: Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Omlux Štřešovice
Překlad názvu: Marketing Activites of the club Tatran Omlux Střešovice
Autoři: Hlavička, Aleš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: interview; komunikační mix; marketingový mix; sponzoring; Tatran Střešovice; Communication mix; Interview; Marketing mix; Sponsorship; Tatran Střešovice

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43406

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-307704


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet