Název: Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let
Překlad názvu: Marketing research of McDonald's brand image among people of age 15-25
Autoři: Štochl, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: image značky; marketingová komunikace; marketingový výzkum; značka; brand; brand image; marketing communication; marketing research

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43414

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-307712


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet