Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management produktové kategorie v maloobchodu
Pospíšilová, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat trh maloobchodu v České republice a praktiky používané v category managementu. Práce porovnává a hodnotí současný stav kategorie zmrzlin a jejího managementu v různých maloobchodních řetězcích dále doporučuje změny pro nastávající sezónu zmrzlin v jednom z řetězců. Popis trhu uvádí do zkoumaného problému a vysvětlený category managementu poskytuje rámec pro praktickou část. Plánování kategorie je provedeno krok po kroku v praktické části. Klíčové části analýzy jsou hodnocení kategorie a scorecard kategorie, které srovnávají různé obchody z pohledu artiklů, vystavení, ceny a promocí. Závěry jsou vyvozeny z analýzy a nakonec jsou vytvořena doporučení pro zlepšení výkonnosti kategorie.
Analýza věrnostního programu společnosti Expert Elektro
Soukupová, Veronika ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Otcovská, Simona (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou věrnostního programu maloobchodního řetězce s elektrozbožím, Expert Elektro. Úvodní teoretická část se zabývá podporou prodeje a jedním z nástrojů této komunikační disciplíny, věrnostními programy. V návaznosti na tento nástroj jsou vysvětleny pojmy loajalita, oddanost a spokojenost. Část je také věnována marketingovému výzkumu a zejména dotazníkovému šetření, které bylo realizováno v rámci praktické části. Přínosem práce je především vlastní výzkumná sonda. Hlavním cílem výzkumné sondy bylo ze zjištěných poznatků navrhnout doporučení, která by mohla vést k efektivnějšímu řízení věrnostního programu Expert klub. Dílčími cíli bylo zjistit, na jaké druhy benefitů by se společnost měla zaměřit a zda je věrnostní program a jeho benefity pro zákazníky dostatečně transparentní. Na závěr práce jsou zhodnoceny výsledky a formulována doporučení týkající se fungování věrnostního programu Expert klub.
Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh
Lai Duc, Viet ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Trinh, Thuy Duong (oponent)
Práce s zabývá marketingovou analýzou uvedení specifického produktu na český trh. Cílem práce je analýza marketingového prostředí a procesu segmentace trhu, targetingu a positioningu. Bakalářská práce by měla posloužit jako podklad pro vytváření marketingovou strategii pro zavádění podobných produktů na trh. Práce je koncipována do dvou částí, teoretické a praktické. Vteoretické části jsou uvedeny a vymezeny základní marketingové pojmy, z čeho se bude vycházet v praktické části. Vpraktické části jsou aplikovány jednotlivé pojmy, dále zahrnuje praktická část situační analýzu a proces STP, které jsou zpracovány metodikou expertních rozhovorů a dotazníkovým šetřením.
Marketingový výzkum v oboru gastronomie
Ernestová, Aneta ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum v oboru gastronomie se zaměřuje na zjištění kritických bodů v podniku a doporučení na zlepšení. Cílem této práce je zlepšit kritické body, konkurenceschopnost, tržby, návštěvnost a povědomí o marketingu.
Manifestace diskursivních hierarchií ve spotřebě a jejich proměna v kontextu finanční krize
Šrám, Kristián ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou, jakým způsobem spotřebitelé vyjednávají svoji sociální pozici prostřednictvím spotřebních praktik. Teoreticky je práce opřena o sociálně-konstruktivistická východiska a předpokládá, že realita je sociálně konstruovaná a sestává z neustále vyjednávaných významů, což implikuje, že studované fenomény jako spotřeba a sociální pozice jsou studovány v symbolických a kulturních kontextech, jež je konstituují. Metodologicky je práce ukotvena v kvalitativním výzkumu a v rámci výzkumu spotřebního chování se hlásí k výzkumnému proudu consumer culture theory. Mezi hlavní zjištění patří závěry, že pohled na konkrétní spotřební praktiky je ovlivněn sociální pozicí spotřebitele, přičemž platí, že vyšší vrstvy jsou více reflexivní. Nicméně hranice sociální pozice nejsou pevné, což umožňuje jejich překročení. Toho lze dosáhnout reinterpretací sociální pozice, kde byla pozorována opozice diskursu neoliberalismu a diskursu egalitarismu, jež se stávaly základními strategiemi obhájení vlastní sociální pozice. Druhou možností je překročení ekonomických hranic kulturním rozhledem a prostřednictvím spotřeby demonstrovat, že kulturní kapitál je důležitější než kapitál ekonomický. V českém prostředí však zatím neexistuje obecný konsensus ohledně výkladu toho, co je kulturní kapitál, což vytváří větší prostor pro vyjednávání vlastní sociální pozice.
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Kotrbová, Daniela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Rakovičová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickým marketingem lezecké stěny BigWall Vysočany a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů zákazníka a provozovatele. Cílem této diplomové práce je analýza zákaznické spokojenosti a zákaznické vnímání strategie tohoto centra. Tato práce je rozdělena do šesti částí: úvod, teoretická část, metodologická část, část věnující se představení lezeckého centra BigWall, dotazníková šetření a závěr. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, strategickým marketingem a marketingovým plánem. V metodologické části jsou popsány metody výzkumu a je uvedena metodika vyhodnocení. Část věnovaná lezeckému centru BigWall rozebírá marketingový mix a specifika lezeckého sektoru. Dotazníková šetření jsou zaměřena na výzkum spokojenosti mezi zákazníky tohoto centra. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a navržená doporučení pro zlepšení marketingové strategie lezeckého centra BigWall.
Rozhodovací proces rodičů při výběru zájmového kroužku svých dětí
Kubicová, Zuzana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce popisuje teorii marketingového výzkumu se zaměřením na jeho typy a metody. Cílem práce je analýza rozhodovacího procesu rodičů při výběru zájmových kroužků pro jejich děti. Prostřednictvím dotazníkového šetření bude poodhalen postup rozhodování při výběru kroužků a dále bude zjištěno, jaké je povědomí veřejnosti o atletice a o projektu Atletika pro děti.
Marketing analysis of brands Mary Kay and DM
Burdová, Beáta ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Tématem této bakalářské práce je Marketingová analýza značek Mary Kay a DM. Práce definuje dvě velmi silné značky, které se na trhu nacházejí již několik desítek let. Hlavním cílem mé práce je porovnat vnímání jednotlivých značek lidmi a přiblížit se k výsledku jejich vnímání. V teoretické části je definován marketing, marketingový a komunikační mix a jejich jednotlivé složky, a také zákazník a značka. Praktická část se zabývá rozebráním a zhodnocením výsledků získaných z dotazníkového šetření a příslušnými komentáři.
Comparison of consumer behaviour when purchasing sport equipment in e-shops and brick-and-mortar stores
Marečková, Barbora ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Škvarka, Peter (oponent)
Tato bakalářská práce přináší informace o chování spotřebitelů při využívání nové formy způsobu nakupování: nakupování v e-shopech, v porovnání s nakupováním v kamenných obchodech. Informace jsou dále porovnávány mezi obyvateli České a Slovenské republiky. V práci se zaměřuji na produktovou kategorii sportovní výbavy, analyzovány jsou obchody Rock point, Hervis Sport, Exisport, Belda Sport, A3 Sport, Intersport, Sportisimo a Sportsdirect.com. Přináší odpovědi na otázky, zda je chování spotřebitelů ovlivněno tím, provádějí-li sport pravidelně nebo ne, jak často různé druhy spotřebitelů ve sportovních obchodech nakupují a využívají-li vůbec v současnosti nákup v e-shopech u těchto prodejců. Práce se skládá z teoretických poznatků souvisejících s výzkumem, dále z analýzy sportovních obchodů a z analýzy mého vlastního primárního výzkumu.
Analysis of loyalty program in drugstores
Mydlová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na věrnostní programy v drogeriích. Cílem bakalářské práce je zkoumání a porovnání věrnostních programů dvou drogerií. Teoretická část je zaměřena na vztah mezi firmou a zákazníkem, který je založen především na vytváření hodnoty pro zákazníka a doprovázen spokojeností a věrností. Druhá a třetí kapitola definuje věrnostní programy a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje analýzu a porovnání věrnostních programů drogerie dm a Teta na základě vlastního dotazníkového šetření. Závěr práce patří ověření výzkumných cílů a celkovému shrnutí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.