Název: Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Překlad názvu: Strategic marketing of the chosen climbing centre
Autoři: Kotrbová, Daniela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Rakovičová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Lezecké centrum BigWall Vysočany; Marketingová strategie; Spokojenost; Climbing centre BigWall Vysočany; Marketing strategy; Satisfaction

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48597

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201722


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet