Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rizika zavedení placeného zdravotního volna pro malé a mikro firmy
Jůzová, Kateřina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou poskytování benefitu Sick days (placených dní zdravotního volna). Hlavním cílem práce je vyhodnocení potencionálních důsledků zavedení placeného zdravotního volna pro malé a mikro firmy. Výzkumná část práce hledí na dny zdravotního volna ze dvou úhlů, ze strany zaměstnavatelů malých a mikro firem, ale také z pohledu vybraných zaměstnanců, kteří již zdravotní dny volna, tzv. Sick days, využívají jako zaměstnanecký benefit. Na základě získaných dat z dotazníkových šetření je v práci provedena podrobná analýza výsledků, které vedou k závěru nedoporučení zavedení placeného zdravotního volna. Předložena jsou konkrétní doporučení pro zaměstnavatele.
Hodnocení projektu Mistrovství Evropy U21 2015
Kaiserová, Eliška ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Pilař, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části je popsán projektový management a jeho produkt neboli projekt. Dále je zde popsána charakteristika sportovního managementu, sportovní akce a sportovního manažera. Ve druhé části byly zhodnoceny přínosy Mistrovství Evropy do 21 let ve fotbale z dvou různých pohledů, a to ekonomické a neekonomické. Tato část obsahuje rozhovor s předsedou organizačního výboru Petrem Fouskem. Díky rozhovoru a publikaci UEFA Bid Requirements je popsán postup podání žádosti o kandidaturu Mistrovství Evropy 2015. Hlavním úkolem této práce je zhodnotit přínosy této akce a navrhnout možná zlepšení pro podobné projekty.
Interní audit a jeho význam při optimalizace výrobního prostoru
Ercoliová, Lucie ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Podstatou práce je zhodnotit současný stav výroby a řízení kvality a environmentu ve výrobním podniku Aroma Praha, a.s., sídlo Židovice. S využitím metod auditování procesů vyhodnotit současný stav a navrhnout možnosti vedoucí ke zdokonalení současného stavu řízení kvality a environmentu. Na základě získaných poznatků budou vypracovány vlastní návrhy řešení s cílem zefektivnit proces řízení kvality a environmentu v podniku.
Mystery Shopping
Kukla, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, která se řadí mezi kvantitativní výzkumné metody. Funkčnost metody byla ověřena v praxi a to zhodnocením provozů, zejména pak zaměstnanců ve vybraných třech prodejnách společnosti zabývající se výrobou a prodejem luxusního oblečení. Práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. První část je tvořena literární rešerší, kde je za pomoci odborné literatury i internetových zdrojů popsána problematika mystery shoppingu. Druhá část, tedy část praktická, se zabývá vytvořením kompletního projektu mystery shoppingu od jeho počátku, tedy přípravy, až po jeho finální část - zhodnocení výsledků. Pro účely projektu bylo nutné vytvořit scénář pro mystery shopping návštěvu, ale také dotazník, o který se hodnocení opírá. V tomto pilotním projektu došlo ke zhodnocení zákaznického servisu ve třech vybraných prodejnách - dvě v Praze, z toho jedna v centru, a jedné prodejny v Brně. Výsledky byly následně zhodnoceny pro každou prodejnu zvlášť a také byly výsledky jednotlivých prodejen porovnány mezi sebou. Z celkového výsledku bylo následně vytvořeno doporučení především pro zlepšení zákaznického servisu.
Online marketing zvolené společnosti
Jelínková, Lenka ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce je souhrn marketingových nástrojů vybraného subjektu, který působí na trhu ve výrobě a prodeji plastových odlitků. Následně je sestaven plán online marketingových aktivit. První část práce je zaměřena na teoretická východiska. Pomocí komparace a deskripce odborné literatury jsou definovány stěžejní pojmy. Ty tvoří nezbytný základ také pro tvorbu části praktické. Teoretická část vysvětluje marketing a s ním spojený marketingový mix a jeho složky, detailněji je popsána marketingová komunikace, strategické řízení a nástroje internetového marketingu. Druhá část práce, část praktická, byla sepsána za použití dalších zdrojů. Všechny podklady posloužily k vytvoření plánu u zvolené společnosti. Plán je vytvořen za pomoci popisu současného stavu a cílů, kterých by společnost chtěla dosáhnout skrze vybrané strategie a nástroje online marketingu. V části práce nazvané výsledky a doporučení jsou rozepsané návrhy, plynoucí z praktické části, ke kterým se dospělo při analýze, pozorování a sestavování plánu. Navazuje na ně závěr, který je celkovým shrnutím rozebírané problematiky. Bakalářská práce je vytvořena za účelem, aby navržený plán bylo možné aplikovat v nejbližších měsících.
Nepravdivé informace v životopisech
Peremská, Iveta ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá uváděním nepravdivých informací v životopisech studenty vysokých škol. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z oblasti personalistiky. V úvodu je práce zaměřena rozdíl mezi personální činností, personální prací a řízením lidských zdrojů. Dále jsou zde vysvětleny procesy, se kterými se setkává zaměstnanec ve firmě. Jedná se o získávání pracovníků, jejich výběr a přijímání, rozmísťování, řízení, motivace a odměňování nebo uvolňování. Cílem praktické části je identifikovat nejčastěji uváděné nepravdivé informace studenty vysokých škol v životopisech. Pro získání podkladů k praktické části bylo využito dotazníkové šetření. V závěru práce je uvedeno zhodnocení nejčastěji uváděných nepravdivých informací a doporučení autora pro firmy.
Marketing firmy v prostředí sociálních sítí
Korolus, Dominik ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aktuálními trendy internetového marketingu. Popisuje marketingové možnosti internetu obecně, převážně však na sociálních sítích. Vysvětluje pojmy marketing a marketingový mix a uvádí přehled nejužívanějších a nejvhodnějších sociálních sítí v České republice i ve světě. V praktické části této práce je analyzován současný stav dvou firem: LPG-Auto s.r.o. a internetové obchodu Slusnyhadry.cz a to především na sociálních sítích. Ze zjištěných informací jsou poté navrženy vhodné marketingové nástroje a kampaň pro získání lepšího postavení na těchto sítích.
Návrh implementace softwarové podpory pro zlepšení Time Managementu
Mrázková, Dominika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Tématem bakalářské práce je návrh implementace softwarové podpory pro zlepšení Time managementu pro vybraný subjekt, kterým je konkrétně společnost SixStars group s.r.o. Teoretická část je zaměřena na problematiku Time managementu, generace a potřeby Time managementu. Následně jsou zmíněny techniky řízení času a nástroje plánování. Závěr teoretických rovin pojednává o stručné charakterizaci mobilních zařízení. V praktické části bakalářské práce jsou uvedeny základní informace o zvoleném subjektu. Důležité požadavky pro výběr podpůrných softwarů pro zlepšení Time managementu, jsou získány na základě řízeného rozhovoru s jednateli společnosti SixStars group s.r.o. Následující část bakalářské práce popisuje vybrané softwary, ze kterých je pomocí rozhodovací matice uskutečněn návrh nejvhodnějších softwarů pro vybraný subjekt.
Zhodnocení osobního prodeje zvolené společnosti
Ovcharenko, Elizaveta ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Pilař, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací, konkrétně zhodnocením osobního prodeje společnosti Zara. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů marketing, marketingová komunikace, osobní prodej a následně i metody marketingového výzkumu Mystery Shopping. Praktická část se zabývá analýzou dat, zjištěných pomocí dotazníkového setření se zpětnou vazbou, který je základem použití metody Mystery Shopping. Výsledkem práci je vlastni posouzení autora o efektivnosti činnosti společnosti a návrh na zlepšení vybraných funkci podniku. Tím práce přispěje k účinnějšímu fungování vybrané společnosti.
Podniková kultura
Sojka, Lukáš ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá podnikovou kulturou se zaměřením na týmovou spolupráci ve firmě BAEST Machines & Structures, a.s. Cílem práce je provést analýzu týmové spolupráce této společnosti prostřednictvím dotazníkového šetření mezi zaměstnanci. V teoretické části práce jsou popsány pojmy týkající se podnikové kultury a dále jsou zde definována podniková komunikace a týmová spolupráce. V praktické části jsou popsány vznik a charakteristika společnosti, podniková struktura. Závěrečná část práce analyzuje výsledky dotazníkového šetření a je zde uvedeno doporučení pro vedení firmy. Závěrem jsou uvedeny doplňující informace o týmové efektivitě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.