Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výběr cílů outdoorových kurzů
Turecká, Hana ; Froněk, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Resumé Bakalá ská práce pojednává p edevším o problematice volby cíl outdoorových kurz , a to jak z pohledu zadavatele kurzu, tak i ze strany organizací zabývajících se realizací outdoorových kurz . Skládá se ze dvou vzájemn se dopl ujících ástí, teoretické a empirické. Teoretická ást se v nuje nejprve vysv tlení základních pojm z oblasti outdoorového vzd lávání, dále popisu procesu výb ru vhodného outdoorového kurzu a popisu evaluace již prob hlého kurzu. Cílem empirické ásti je zhodnocení procesu výb ru cíl outdoorových kurz poptávaných u eských organizací zabývajících se vzd láváním pomocí outdoor trainingu. K dosažení cíl práce bylo použito technik dotazníkového šet ení a polostrukturovaného rozhovoru. KLÍ OVÁ SLOVA: Zážitkové vzd lávání, outdoorový kurz, cíle kurz , objednavatel kurzu, evaluace
Personální agentury
Židková, Veronika ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Záměrem této práce je shrnout základní poznatky o agenturách práce, tj. co vlastně personální agentury jsou, na jakých principech fungují, jak se dělí, jaké nabízejí služby apod. První kapitola se obecněji zabývá vývojem personálního poradenství, protože pojem "personální agentura" je nejen novým termínem, ale i ne příliš historickou záležitostí. Druhá kapitola je zaměřena na typy personálních agentur a jejich členění v České republice podle různých kritérií a uvádí jejich charakteristiky a konkrétní příklady z praxe. Ve třetí kapitole jsou shrnuty nejrůznější služby personálních agentur, které nabízejí. Podrobněji se práce bude věnovat outsourcované službě - získávání neboli vyhledávání a výběru zaměstnanců a dále agenturnímu zaměstnávání. Tyto služby jsou podle mě jedny z nejrozšířenějších u většiny agentur a já osobně s nimi mám zkušenosti.
Systematické vzdělávání v organizaci v podmínkách týmové spolupráce
Prchalová, Hana ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Práce lidí v týmech, spolupráce lidí uvnitř týmů i mezi týmy je pro mnohé podniky chtěným cílem pro blízkou či vzdálenější budoucnost. Jsou však i firmy, kde se týmová spolupráce už stala skutečností. Bakalářská práce je zpracována na základě zkušeností ze středně velké firmy, kde je týmová spolupráce zavedena prakticky v celé firmě. V takových podmínkách vzniká řada nových skutečností a potřeb v oblasti vzdělávání, které je třeba zajistit. V takových podmínkách vzdělávání podporuje týmovou spolupráci mezi lidmi a naopak týmová spolupráce podporuje zájem lidí o vzdělávání a osobní růst. První kapitola této bakalářské práce pojednává o úloze vzdělávání v systému řízení organizace. Druhá se zabývá vymezením pojmů "systematické vzdělávání" a "týmová spolupráce". Třetí kapitola obsahuje analytickou část a čtvrtá stručně charakterizuje prezentovanou výrobní firmu. V následujících kapitolách jsou popsány konkrétní zkušenosti z dané firmy při zavádění systému vzdělávání v podmínkách týmové spolupráce. Závěrečná část patří zobecnění zkušeností a definování konkrétních návrhů opatření pro další vývoj vzdělávání v popisované firmě.
Vzděláváním k integraci - specifika role veřejných knihoven
Trnková, Zuzana ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat vztah mezi integrací a vzděláváním z pohledu migrujícího jedince, který se ocitá v nové kultuře. V první části skrze popis zkušenostního učení se, které představuje prostředek k pochopení kulturních specifik v nové společnosti, představím téma cílené edukace migrantských minorit. Vymezením potřeb, které jsou identifikovány jako klíčové v procesu adaptace, se zaměřím na takovou podobu vzdělávání, která aktivně podporuje začlenění jedince do společnosti, a tím usnadňuje adaptační proces. Mým cílem je představit, nakolik kulturní učení otevírá možnosti ovlivnění integračního procesu edukačním působením. Druhá část práce je pak věnována evropského projektu Knihovny pro všechny, který si kladl za cíl podpořit proměnu knihoven v multikulturní instituce. Představím jeho vizi, strategii implementace a následně evaluaci aktivit v českém prostředí. Mým záměrem je nastínit aktuální trend v práci s migranty a proměnu knihovních služeb v návaznosti na kulturní rozmanitost společnosti.
Mediace
Králová, Pavla ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu mediace, zaměřuje se na mediaci na pracovišti. Teoreticky je definován pojem konflikt, jeho historie, příčiny, typologie a je diskutována otázka, zda konflikt musí být vždy vnímán apriori negativně. V druhé části práce se do ohniska zájmu dostává otázka, jakým způsobem se konflikty dají řešit. V části třetí je zmíněno, co se skrývá pod pojmem mediace, jaká je historie mediace v České republice i v zahraničí, jaké existují mediační techniky, jaké jsou základní principy mediace a do jakých fází je typický mediační proces rozčleněn. Část čtvrtá do zorného pole staví účastníky konfliktu. Následně je probrán konflikt na pracovišti mezi jednotlivci a mezi a v rámci týmů a možnost jeho řešení formou mediace. Cílem práce je zejména přiblížit čtenáři techniku mediace a poukázat na možnosti mediace na pracovišti.
Profesní kompetence instruktora zážitkového vzdělávání
Nováková, Kamila ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Froněk, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá profesními kompetencemi instruktora zážitkového vzdělávání, které mu umožňují zastupovat roli vzdělavatele na firemních zážitkových kurzech. Vzdělávání skrze zážitek je velice progresivním a uplatňovaným přístupem ke vzdělávání dospělých. Ve firemní praxi je tento metodologický koncept nejčastěji uplatňován pro rozvoj tzv. měkkých dovedností jedinců a týmů v rámci teambuildingových programů. Důležitou roli v celém vzdělávacím procesu, který se odehrává nejčastěji v outdoorovém prostředí, sehrává kromě účastnické skupiny také sám instruktor, což je v praxi nejčastěji užívané označení pro vzdělavatele v této oblasti. Profesionální instruktor má proces vzdělávání skrze zážitek ve svých rukou a podporuje jeho účastníky na jejich cestě k novým poznatkům, znalostem a dovednostem. V ideálních případech jsou rozvíjený kompetence firemních pracovníků, které byly v zadání programu specifikovány v rámci vzdělávacích cílů. Na českém trhu teambuildingového komerčního vzdělávání působí skupina vzdělávacích firem, které konkrétní programy korporátní klientele prodávají, a každá z nich má vlastní instruktorský sbor, z nějž jsou stavěny realizační týmy pro jednotlivé zakázky. Na zážitkově vzdělávacích kurzech jsou na chování a jednání instruktorů kladeny specifické požadavky, avšak v praxi není...
Studium vlivu vlastností polymeračních lamp na vytvrzení kompozitních materiálů s různými fotoiniciačními systémy
Froněk, Jan ; Bradna, Pavel (vedoucí práce) ; Veverka, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na sledování vlivu několika různých typů dentálních polymeračních lamp na vytvrzení kompozitních materiálů dimetakrylátového typu s kafrchinonovým a acylfosfinoxidovým iniciačním systémem a kompozitního materiálu epoxidového typu. Proměnnými parametry polymeračních lamp byly světelný výkon, charakter emisního spektra, tepelná emise a rozložení intenzity světla ve svazku světlovodu. Rozsah polymerace byl hodnocen měřením povrchové tvrdosti, parametry lamp radiometrickými metodami, teplotní změny polymerovaného materiálu termočlánkem. Výsledky byly zpracovány statisticky. Rozložení intenzity světla bylo hodnoceno metodou analýzy obrazu a ověřeno měřením rozložení tvrdosti v ozařované ploše polymerovaného materiálu. Cílem práce bylo získat nezávislé údaje o vlivu sledovaných parametrů na polymeraci kompozitních materiálů používaných v zubním lékařství, s dopadem na životnost kompozitních rekonstrukcí zubů a zátěž organismu látkami vyluhovanými z nedokonale polymerovaného materiálu.
Prvky hry ve vzdělávání dospělých
Froněk, Jan ; Svatoš, Vladimír (oponent) ; Šerák, Michal (vedoucí práce)
"Hra" je ve vzdělávací praxi běžným pojmem, pod kterým si však lze představit velké množství i dosti odlišných aktivit. Předložená diplomová práce se zabývá definicí hry a jejím odlišením od aktivit s prvky hry. Popisuje hru jako obohacující součást života dospělých lidí. Snaží se vymezit místo "hry" v systému vzdělávacích metod a poukázat na skutečnost, že hra je pro andragogiku zajímavý fenomén, kterému stojí za to věnovat pozornost. Součástí je i pokus o kategorizaci her používaných ve vzdělávání dospělých. Nejrozsáhlejší část práce je věnována vedení rozborů herních aktivit, jakožto klíčové dovednosti lektora působícího v oblasti zážitkového vzdělávání. Díky rozboru se z proběhlého herního zážitku může stát v praxi využitelná zkušenost.
Získávání a rozvoj manažerských kompetencí
Matulová, Michaela ; Froněk, Jan (oponent) ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato pnice se venuje neustaIe potfebe manazerskeho vzdelavani a rozvoJe manazerskych kompetenci. Zamerem prace je zjistit, jake postoje zaujimaji k manazerskYm kompetencim jednotlivi autori. Kompetence se uplatiiuji stale casteji pri rizeni lidi, a to v modelu flzeni podle kompetenci, 0 kterem zde take pojednavam, a zamyslim se nad tim, zda je pro praxi prinosem. Zmiiiuji se zde take 0 manazerske etice, 0 ktere si myslim, ze je jednou z dUlezitYch kompetenci manazera. Dalsi oblasti je kreativita a reseni problemu, kterymi by v dnesni dobe pIne zmen mel oply-vat snad kazdy manazer. Take se snazim upozomit na nutnost systematickeho pristupu ke vzdeIavani a rozvoji v organizacich.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.