|
Marketingový průzkum a restrukturalizace marketingového konceptu firmy TRY.audiovisual s důrazem na komunikaci
Laboutka, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hylmarová, Tereza (oponent)
Marketingový koncept a marketingová strategie jsou základním stavebním kamenem každého podniku. Jasně vymezují smysl existence firmy, směr jejích aktivit a také určují cílové trhy a prostředky, díky kterým jich lze úspěšně dosáhnout. Pro podniky jsou nejen významným nástrojem řízení, ale svojí konkrétní stavbou zároveň definují i jejich jednoznačnou konkurenční výhodu v daném prostředí a čase. Aktuálnost konceptu a schopnost firmy reagovat na potřeby prostředí jsou pro udržení této výhody stěžejní. Cílem této práce je analýza marketingové strategie a marketingového průzkumu a aplikace získaných poznatků při restrukturalizaci této strategie a marketingového konceptu společnosti TRY.audiovisual.
|
|
Globalizácia a jej vplyv na psychiku ľudí
Beráková, Zita ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Cieľom práce je uviesť do problematiky jednej z najviac diskutovaných tém súčasnosti, a to do procesu globalizácie. Okrem jej charakteristiky poukazujem na dôsledky, ktoré za sebou zanecháva a aký vplyv má na psychiku ľudí. Celá práca je zameraná na Slovenskú republiku a jej postavenie v globalizovanom svete. Táto malá krajina je súšasťou mnohých medzinárodných štruktúr, ale pozornosť je venovaná len tým, ktoré najviac ovplyvnili chod slovenskej ekonomiky a spoločnosti. V empirickej časti je skúmaný dopad vyššie popísaného procesu a integračných snáh republiky na slovenské obyvateľstvo.
|
| |
| |
| |
|
Ekonomická transformace zemí bývalé Indočíny
Soukupová, Lucie ; Adamcová, Lenka (vedoucí práce) ; Němečková, Tereza (oponent)
Práce nejprve obecně charakterizuje ekonomickou transformaci, následně hodnotí přechod Vietnamu, Laosu a Kambodži a v menší míře také Číny a zemí Střední Asie od centrálně plánované k tržní ekonomice. Popisuje prvotní snahy o reformu systémů centrálního řízení, výchozí podmínky tržních reforem a jejich průběh. Dále srovnává reformní úsilí jednotlivých států a hodnotí, do jaké míry se v současné době přiblížily tržní ekonomice, přičemž zmiňuje aktuální překážky bránící plné ekonomické transformaci těchto zemí.
|
|
Jednotná firemní kultura jako nástroj pro efektivní spolupráci více kultur
Šafránková, Nikola ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá jednotnou firemní kulturou a jejími efekty v mezinárodní společnosti T.P.C.A. s.r.o., v níž dochází ke střetávání příslušníků tří různých národností a kultur. V teoretické části je představen koncept kultury a dopodrobna popsán koncept národní kultury společně s kulturními standardy a dimenzemi. V neposlední řadě je v práci definována podniková kultura, jsou popsány její prvky a představeny základní typologie. Praktická část zkoumá specifika firemní kultury společnosti T.P.C.A. s ohledem především na způsob komunikace a vizualizace v rámci automobilky. Poslední kapitola se zabývá expatriací a působením dané mezinárodní společnosti na cestovní ruch.
|
| |
| |
|
Základy výpočetní techniky pro 1. stupeň ZŠ
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření učebnice Základy informatiky a výpočetní techniky pro žáky 2. až 3. třídy. V teoretické části se práce věnuje charakteristice žáků ve věku mezi 8. až 11. rokem, historií počítačů a předmětu informatika a výpočetní technika (IVT), stejně tak i analýze v současnosti, počítače ve školství, IVT na základních školách, co je to Rámcový vzdělávací program (RVP) a Školní vzdělávací program (ŠVP) a další. Dále je zde metodická příručka a návod pro začínající autory učebnic. Neméně důležitou částí je praktická část. Ta se zabývá vytvořením učebnice, kde jsou rozebrány? jednotlivé kapitoly (Pojďme se seznámit, Hardware, Software), dále například vyzdvihnutí nápadu jako takového při tvorbě učebnice. Celé to končí testováním? nebo-li analýzou učebnice. Součástí práce je zmiňovaná a nově vytvořená učebnice. V příloze je uveden pro lepší orientaci slovník použitých pojmů především z oblasti didaktiky.
|