Název: Analýza spokojenosti zákazníka společnosti Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r.o.
Autoři: Šmídová, Tereza ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Cechlová, Olga (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníka, která je vypracována na základě metodiky profesora Nenadála. Jak téma funguje v praxi, je ukázáno na společnosti Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r.o..Prvním výstupem práce je celkové zhodnocení úrovně vzdělávacích seminářů společnosti, které proběhly v roce 2007. Druhým výstupem je návrh nového dotazníku, který odhalí chyby stávajícího hodnotícího formuláře společnosti.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7196

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7580


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet