Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky v umění: Případová studie Damien Hirst
Mai, Binh Thanh ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
1 Budování značky v umění: Případová studie Damien Hirst Bakalářská práce Autor práce: Binh Thanh Mai Studijní program: Mediální a komunikační studia Vedoucí práce: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D. Rok obhajoby: 2023 2 Abstrakt Tato bakalářská práce se věnuje fenoménu brandingu a jeho využití v uměleckém sektoru, a to konkrétně na osobní značce Damiena Hirsta. V teoretické části je kromě definic pojmů souvisejících s praktickou částí práce také popsán brandingový mechanismus a postup tvorby osobní značky ve světě umění. Dále jsou identifikovány největší značkové galerie, muzea a aukční síně. Praktická část práce je zaměřena na obsahovou analýzu širokého spektra informačních zdrojů, které popisují Hirstův život, osobnost a dílo, jejímž cílem je popsat vnímání a budování umělcovy osobní značky. Z práce vyplývá, že Hirst uměl využít příležitosti pro budování své značky, a to díky svému porozumění uměleckému trhu a konzumní společnosti. Také si uvědomoval nutnost sebepropagace skrze média, která často využíval pro budování své značky. Práce dále rozebírá Hirstovu roli jako brand manažera s cílem šokovat a přitahovat pozornost. Cílem práce je poskytnout vhled do role brandingu ve světě současného umění a přispět k pochopení toho, jak mohou umělci využít svou osobní značku k dosažení úspěchu a uznání.
Analýza fungování České filharmonie z hlediska strategické komunikace
Zvěřinová, Sára ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou České filharmonie z hlediska strategické komunikace. Práce předkládá historický vývoj orchestru v kontextu změn na pozici šéfdirigenta a současné fungování instituce z hlediska propojení její vnitřní a vnější komunikace. Práce zkoumá aspekty vnitřní komunikace instituce, následnou integraci vybraných oddělení do organizačního aparátu ČF a způsob komunikace obsahu široké veřejnosti. Nabízí tak komplexní pohled na interakci komunikačních prostředků kulturní instituce v oblasti klasické hudby z hlediska vnitřní i vnější komunikace. Metodologie zahrnuje sběr dat prostřednictvím polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s vedoucími pracovníky České filharmonie a marketingový mix. Součástí výzkumu je interní analýza hudebního obsahu tří koncertních sezon a rozbor využívaných komunikačních nástrojů ČF v podobě sociálních sítí, digitálních médií či vizuální identity. Dotazníkové šetření se zabývá vlivem komunikačních nástrojů na rozhodovací procesy posluchačů, jejich vnímání způsobu komunikace ČF a následný dopad na návštěvnost koncertů. Výzkum je zaměřen na období tří koncertních sezon 2018/2019- 2020/2021. Výsledkem práce je propojení tématu podstaty strategické komunikace v kulturním prostředí, způsob vnitřní a vnější komunikace ČF a užití komunikačních nástrojů...
Vývoj marketingové komunikace second handů na českém trhu
Ševčíková, Karolína ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prozkoumání secondhandového trhu v České republice z dosud nepřijaté perspektivy marketingové komunikace. V teoretické části práce je vymezen význam secondhandové módy z různorodých pohledů, které byly použity pro sestavení hloubkových rozhovorů s osobami pověřenými komunikací v českých second handech. Dále se teoretická část zabývá platnostmi, které platí pro marketing značek a poukazuje na limity aplikace těchto zaběhlých postupů na secondhandový trh. Provedené rozhovory byly vyhodnoceny pomocí zakotvené teorie a naznačují aktuální překážky i příležitosti, které marketingová komunikace second handů v českém prostředí má.
Případová studie podoby audio streamovací platformy Spotify
Kubíčková, Barbora ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Vodičková, Karolína (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o audio streamovací společnosti Spotify. Práce si klade za cíl představit a zmapovat aktuální podobu on-demand streamovací platformy Spotify. Teoretická část s využitím odborné literatury představuje základní pojmy související s tématem práce, jako je koncept on-demand, platební model freemium a další platební typy poskytování služeb na vyžádání. Zároveň popisuje způsob, jakým funguje hudební distribuce, autorská práva v hudebním streamovacím průmyslu, výhody i nevýhody on-demand služeb a analyzuje konkurenci. Druhou částí práce je případová studie společnosti Spotify. V úvodu je představena jak společnost, tak i její hlavní myšlenky a nástroje, které využívá. Následně je podrobně rozebráno uživatelské prostředí Spotify, což může napomoci k bližšímu představení současné podoby trendů v prostředí on-demand platforem.
Architektura v čase bytové krize
Mičková, Pavla ; Ježková, Tereza (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce vychází z předdiplomního projektu, který se zaměřoval na různé přístupy k řešení krize bydlení. Zakládal se na vyhodnocování informací o současných trendech v bydlení, ale i o historii světových a místních řešení problematiky. Následoval výběr lokality vhodné pro návrh obytného souboru. Zaměřila jsem se na brněnské brownfieldy. Řešené území patří k rozvojovým lokalitám Brna, a tak by v jeho blízkém okolí měla v budoucnu vzniknout nová atraktivní čtvrť, na kterou jsem se rozhodla reagovat. Cílem navržené urbanistické části bylo co nejvíce propojit a zpřístupnit vybranou parcelu právě v souvislosti s navrženou zástavbou v okolí. Součástí práce se stalo i řešení dopravní situace v lokalitě a napojení stávajících cest s nově navrhovanými. Samotný návrh se potom nese v duchu respektu k danému území a využití participativního bydlení k řešení krize. Návrh se skládá z několika částí, jejichž cílem je doplnit stávající proluky, nahradit nevyhovující objekty a najít způsob využití komplikovaně tvarovaného brownfieldu. V konečném návrhu se snažím vytvořit příjemné bydlení poblíž centra města, které je obklopeno zelení, reaguje na aktuální potřeby, šetří energie a je reakcí na bytovou krizi.
Volání divočiny
Šmihuľa, Bernard ; Ježková, Tereza (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Architektúra je základným prvkom kultúrneho dedičstva a obnova zaniknutých budov môže byť kľúčová pre zachovanie dedičstva minulých generácií. Štúdiom historického kontextu môžeme lepšie pochopiť význam budovy a úlohu, ktorú zohrávala vo svojej dobe. Táto bakalárska práca sa zameriava na znovuobnovenie kúpeľov Sivá Brada, ktoré kedysi boli významným spoločenským centrom okolia Podbraniska v miestnom regióne. Bohužiaľ, kvôli kontroverzným udalostiam, ktoré sa odohrali počas obdobia komunizmu a počiatkoch samostatnej Slovenskej republiky, už dnes kúpele nestoja. Práca sa zaoberá historickým významom kúpeľov a ich vplyvom na miestnu komunitu. V štúdii sa tiež analyzujú potenciálne výhody obnovy kúpeľov ako napríklad využitie potenciálu liečivých vôd v danom území či príliv turizmu. Cieľom tejto bakalárskej práce je prostredníctvom komplexnej analýzy histórie, súčasného stavu a potenciálneho návrhu kúpeľov Sivá Brada poukázať na dôležitosť ich obnovy a dať podnet k verejnej diskusii.
Čtenáři webtoonů v Česku
Víchová, Veronika ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Končelík, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá webtoony a jejich čtenáři. Webtoony jsou komiksy vhodné k publikování na webu. Často jsou publikované skrze sociální média a specializované platformy, které jsou často přístupné zdarma a dají se zobrazit na telefonu. Přístup k webtoonům je tedy pro uživatele snadný. Díky absenci prostředníka jako nakladatelství, mají autoři velkou tvůrčí svobodu, a tak webtoony mohou být velmi rozmanité. Mohou mít různé výtvarné zpracování, žánr, děj, nebo mohou obsahovat zvuk či animaci. Mohou proto oslovit široké množství konzumentů. Při využití některých platforem může autor na publikovaných webtoonech i vydělat (např. skrze program pro tvůrce na webtoon.com). Případně navázat na úspěšný titul vydáním knihy nebo nějakých produktů. Cílem práce je zjistit, zda respondenti webtoony znají, zda je aktivně konzumují, jaký na ně mají názor nebo jaké jsou jejich preference. V neposlední řadě také zjistit, zda je respondenti sdílí s okolím. V praktické části respondenti uvádějí jejich preference žánru, čtenářské návyky, oblíbené platformy nebo autory. Respondenti uvedli, že mezi na webtoonech oceňují jejich praktičnost a dostupnost, díky které je mohou číst i během cestování nebo čekání.
Měření komunikace pomocí Integrovaného hodnotícího rámce A,ec na příkladu neziskové organizace Czechitas
Jeřábková, Kateřina ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem měření a hodnocení efektivity public relations a komunikace. Toto téma především v poslední dekádě silně rezonuje mezi akademickou sférou i odborníky z praxe. Přesto stále existuje výrazný nesoulad mezi tím, co doporučuje teorie a mezi akceptací těchto doporučení v praxi. Proto se práce zaměřuje na jeden konkrétní rámec měření komunikace a pomocí případové studie zjišťuje použitelnost tohoto rámce v praxi. Cílem výzkumu, který je proveden metodou případové studie, je ověřit použitelnost Integrovaného hodnotícího rámce (Integrated Evaluation Framework, IEF) při měření a hodnocení komunikace neziskové organizace Czechitas. V teoretické části se práce věnuje definici oboru PR a hlavním oblastem, které pomáhá v organizacích rozvíjet (image, pověst, identita a značka). Dále pak popisuje český neziskový sektor a specifika marketingové komunikace a PR v něm. Uvádí nejznámější teoretické modely měření a evaluace PR a ukazuje vývoj, který v posledních letech zaznamenala debata o měření PR mezi odborníky (vznik a aktualizace Barcelonských principů). Ve výzkumné části se práce věnuje vybranému případu pro studii, kterým se stala organizace Czechitas. Na analýzu současného měření komunikace v organizaci navazuje část, která popisuje praktickou práci s IEF a hodnotí jeho využitelnost....
The influence of social media on the development of children aged 13 to 15
Tsyhannyk, Oleksandra ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Sociální média v posledních několika desetiletích exponenciálně rostla, a neustále se vyvíjejí a pronikají do všech aspektů našeho každodenního života. Tato bakalářská práce se ponoří do problému, jak jsou děti ve věku 13-15 let ovlivňovány sociálními sítěmi a jaký dopad mají sociální sítě na jejich vývoj. Nejprve práce vysvětluje historii sociálních médií, poté přechází k prezentaci současného stavu sociálních sítí a nejpopulárnějších platforem. Po představení tématu z obecného pohledu se práce ponoří hlouběji do problematiky mladších teenagerů a sociálních sítí, do zkoumaní relevantních procesů a efektů. Druhá část této práce zahrnuje praktický výzkum na dané téma, analýzu jeho výsledky a následnou diskusi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.