Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky v umění: Případová studie Damien Hirst
Mai, Binh Thanh ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
1 Budování značky v umění: Případová studie Damien Hirst Bakalářská práce Autor práce: Binh Thanh Mai Studijní program: Mediální a komunikační studia Vedoucí práce: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D. Rok obhajoby: 2023 2 Abstrakt Tato bakalářská práce se věnuje fenoménu brandingu a jeho využití v uměleckém sektoru, a to konkrétně na osobní značce Damiena Hirsta. V teoretické části je kromě definic pojmů souvisejících s praktickou částí práce také popsán brandingový mechanismus a postup tvorby osobní značky ve světě umění. Dále jsou identifikovány největší značkové galerie, muzea a aukční síně. Praktická část práce je zaměřena na obsahovou analýzu širokého spektra informačních zdrojů, které popisují Hirstův život, osobnost a dílo, jejímž cílem je popsat vnímání a budování umělcovy osobní značky. Z práce vyplývá, že Hirst uměl využít příležitosti pro budování své značky, a to díky svému porozumění uměleckému trhu a konzumní společnosti. Také si uvědomoval nutnost sebepropagace skrze média, která často využíval pro budování své značky. Práce dále rozebírá Hirstovu roli jako brand manažera s cílem šokovat a přitahovat pozornost. Cílem práce je poskytnout vhled do role brandingu ve světě současného umění a přispět k pochopení toho, jak mohou umělci využít svou osobní značku k dosažení úspěchu a uznání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.