Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 80 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Streamovací služby (SVOD) z pohledu jejich uživatelů: Kvalitativní analýza uživatelského chování a praxí generace Z
Zemanová, Eliška ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rolí streamovacích platforem, konkrétně SVOD (Subscription Video on Demand), v životě vybraných zástupců generace Z. Jejím cílem je provést kvalitativní analýzu uživatelského chování a s využitím teorie užití a uspokojení se zaměřit na identifikaci faktorů ovlivňujících výběr a používání těchto platforem. Současně jsou kromě motivací analyzovány způsoby výběru obsahu informantů. V teoretické části se práce věnuje konvergenci, konvergentní a algoritmické kultuře, proměnám publik po nástupu digitálních médií, kategorizaci VOD služeb a stručné charakteristice několika vybraných služeb. V práci je dále také představen teoretický rámec, teorie užití a uspokojení, a mediální chování generace Z. V závěrečném oddílu jsou analyzovány a interpretovány materiály získané prostřednictvím 16 polostrukturovaných rozhovorů a deníkových záznamů. Výzkum odhalil, že streamovací platformy mají pro generaci Z klíčovou roli. Flexibilita, dostupnost obsahu a sociální aspekt jsou hlavními faktory ovlivňující jejich sledovací návyky. Informanti vykazují různorodé motivace pro využívání těchto platforem, včetně hledání zábavy, relaxace, edukace, sociálního propojení a inspirace. Vybraní zástupci generace Z upřednostňují streamovací služby před tradiční televizí, kterou vnímají jako omezující....
Případová studie digitalizace tištěného fotbalového magazínu Football Club
Baloun, Matěj ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Předmětem zkoumání diplomové práce je digitalizace magazínu Football Club, jenž od roku 2017 vycházel jako čtvrtletník a v roce 2022 byla spuštěna jeho webová verze. Proces digitalizace magazínu je zkoumán od roku 2017 do října roku 2023. Cílem práce je popsat proces, jakým k digitalizaci magazínu v uvedeném období došlo. Proces digitalizace si práce klade za cíl zkoumat ve třech oblastech. První oblastí je proměna obsahu v návaznosti na digitalizaci. Druhou oblastí je proměna financování projektu. Třetí oblastí je vliv digitalizace na interní procesy uvnitř redakce. Pro dosažení výše popsaných cílů byly provedeny tři polostrukturované rozhovory s klíčovými zaměstnanci magazínu Football Club a jeho vydavatelství NextPage Media. Dále práce vychází z veřejně dostupných informací a interních dat, které vydavatelství NextPage Media pro účely sepsání diplomové práce jejímu autorovi poskytlo. Práce je zpracována metodou případové studie. Závěr práce konstatuje, že mezi klíčové nástroje digitalizace magazínu patřilo nad rámec spuštění webové stránky taktéž rozšíření komunikačních kanálů projektu, produkce nových typů obsahů a digitalizace archivu magazínu. Dále autor práce došel k závěru, že dopad na chod redakce lze charakterizovat jako pozitivní, kdy celý proces vedl k vytvoření nových pracovních pozic...
Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů
Světelská, Denisa ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce "Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů" se zabývá kvalitativní analýzou vnímání značky skrze jedince participující v CrossFitu. Z teoretického hlediska pokrývá vysvětlení pojmu brand a zabývá se také modely, které jsou využívány při tvorbě značek a brandingu. Zaměřuje se také na značkové komunity, jejich specifika a jejich přínos pro značky. Následně je detailně specifikován CrossFit, historie vzniku značky a další náležitosti, které CrossFit prezentuje. Jedná se zejména o prostředí tělocvičen a specifický tréninkový režim. Nastíněny jsou také dostupné analýzy komunikace dané značky. Součástí teoretického pozadí je i přiblížení CrossFitové komunity z dosavadních analýz. Díky polostrukturovaným rozhovorům na téma komunikace brandu, konkurenčním výhodám a odlišnostem oproti jiným sportům a CrossFitové komunity, která je nedílnou součástí značky, byly rozklíčovány využívané dimenze brandingu. Díky zkušenostem jedinců se značkou se práce snaží určit faktory, které přispívají k úspěchu značky na sportovním poli a zároveň jakým způsobem značka působí na samotné jedince. Pozornost je tak věnována i vlivu značky na psychiku jedince a jeho život jako celek. Z rozhovorů vyplývá, že značka velmi intenzivně pracuje jak se značkovou...
Behind the Byline: Gender Dynamics in Azerbaijani Media from the Perspective of Female Journalists
Abbasli, Pari ; Hrbáčková, Anna (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
V dynamické oblasti ázerbájdžánské žurnalistiky zůstávají zkušenosti novinářek významným, avšak nedostatečně prozkoumaným aspektem. Tato práce, vedená kritickou feministickou teorií, se snaží prozkoumat převládající genderové dynamika a jejich dopad na osobní a profesní život novinářek. Prostřednictvím kvalitativní analýzy polostrukturovaných rozhovorů vedených s patnácti novinářkami studie odhaluje nuance v pohledu na výzvy, kterým ženy v ázerbájdžánské žurnalistice čelí. Novinářky se pohybují ve složité síti očekávání a omezení, od rodinného odporu po společenský skepticismus, a často vyvažují své profesní aspirace s tradičními genderovými rolemi. Zjištění poukazují na rozdíly v odměňování, v zacházení na pracovišti a na potřebu novinářek přizpůsobit své chování tak, aby zapadly do převážně mužsky orientovaného odvětví. Práce také osvětluje širší společenský kontext a zkoumá, jak kulturní normy a reality formují zkušenosti novinářek v Ázerbájdžánu. Přestože čelí překážkám a omezením, tyto novinářky prokazují odolnost a odhodlání ve své snaze o pravdu a sdělování příběhů. V závěru výzkumu jsou uvedena doporučení pro budoucí studie a iniciativy zaměřené na řešení genderových problémů, s nimiž se novinářky setkávají, a prosazování inkluzivnějšího a spravedlivějšího mediálního prostředí v Ázerbájdžánu.
Comparison of media coverage of the 2010 and 2022 FIFA World Cups in Slovak media
Steindl, Richard ; Trunečka, Ondřej (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním mediálního pokrytí mistrovství světa ve fotbale 2010 v Jihoafrické republice a 2022 v Kataru. Porovnává ho ve dvou slovenských tištěných periodikách, v deníku SME a v deníku Šport. Tato dvě média jsou zásadní součástí slovenského trhu a sport patří mezi jejich primární zájmy. Sledované období je prvních 10 dní trvání obou šampionátů. Teoretická část se věnuje sportovní žurnalistice a jejímu vývoji. Dále pojednává o společenských tématech ve sportu a o mediálním pokrývání vrcholných akcí, mezi něž patří i vybrané fotbalové světové šampionáty. Podrobně popisuje také obě mistrovství světa ve fotbale, které práce zkoumá. V praktické části pomocí kvantitativní obsahové analýzy zařazuje články ve vybraných médiích do předem určených kategorii. Na základě toho porovnává, jakým tématům se vybrané deníky věnovaly v těchto obdobích. Dále práce porovnává nejen témata, ale i autory a rozsah, jaký média dávala mistrovstvím světa v jednotlivých ročnících. Zjištěné výsledky tak tvoří a porovnávají komplexní mediální pokrytí šampionátů ve vybraných slovenských médiích. Richard Steindl
Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022
Kohout, Jakub ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Má bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022" za pomocí dostupných dat zkoumá komplexní marketingovou komunikaci Českého olympijského týmu. V práci nejdříve popisuji teoretické základy oboru marketingu a sportovního marketingu, následně představuji problematiku marketingové komunikace v rámci olympijských her. V praktické části za pomocí polostrukturovaných rozhovorů s členy marketingového týmu Českého olympijského týmu a SWOT analýzy vyvozuji závěry a nabízím doporučení pro další strategii marketingové komunikace Českého olympijského týmu. Práce podrobně zkoumá všechny marketingové nástroje a kanály Českého olympijského týmu.
Vývoj mediálního obrazu Alberta Contadora
Brůna, Jan ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Němcová Tejkalová, Alice (oponent)
Diplomová práce zkoumá mediální obraz španělského cyklisty Alberta Contadora v českých online zpravodajských serverech iDnes.cz, Sport.cz a iSport.cz. Prostřednictvím kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy práce shrnuje vývoj mediálního obrazu Alberta Contadora v průběhu let. Teoretická část se zaměřuje na detailnější popis Contadorovy kariéry s důrazem na kontroverze spojené s dopingem. Praktická část pomocí kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy zkoumá Contadorův mediální obraz v letech 2010 až 2012, během kterých byl odhalen jeho dopingový skandál. Výsledky ukazují změny v mediálním obrazu Contadora během sledovaného období, s důrazem na vliv dopingové kauzy. Diplomová práce referuje o proměně Contadorova mediálního obrazu v uvedených letech, který byl výrazně ovlivněn řadou faktorů, zejména jeho dopingovým skandálem.
Ženy v managementu ledního hokeje
Václavková, Karolína ; Chladová, Marta (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zastoupení žen v managementu hokejových týmů, které hrají českou nejvyšší soutěž v sezóně 2022/2023. Práce se zaměřuje na působení žen v tomto světě, který je většinovou společností vnímán jako převážně mužský. Cílem této práce je zjistit, zda jsou ženy schopny se v tomto prostředí dostatečně realizovat, jak toto prostředí samy vnímají a jestli je český hokej připravený dát ženám prostor. V teoretické části se práce věnuje mediálnímu prostředí a jeho specifiky, dotýká se tématu genderu, stereotypů i diskriminace. Vymezen je i pojem managementu. V praktické části bylo vyzpovídáno sedm žen napříč hokejovou extraligou i různými pozicemi v hokejovém managementu, a to metodou polostrukturovaného rozhovoru. Z nich pak bylo dosaženo závěrů za užití metody zakotvené teorie. Součástí praktické části je porovnání výsledku této práce s výsledky diplomové práce, která se zaměřovala na působení žen redaktorek ve sportovních redakcích.
Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022
Kohout, Jakub ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Má bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022" za pomocí dostupných dat zkoumá komplexní marketingovou komunikaci Českého olympijského týmu. V práci nejdříve popisuji teoretické základy oboru marketingu a sportovního marketingu, následně představuji problematiku marketingové komunikace v rámci olympijských her. V praktické části za pomocí polostrukturovaných rozhovorů s členy marketingového týmu Českého olympijského týmu a SWOT analýzy vyvozuji závěry a nabízím doporučení pro další strategii marketingové komunikace Českého olympijského týmu. Práce podrobně zkoumá všechny marketingové nástroje a kanály Českého olympijského týmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 80 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.