Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 291 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Život rodiny s hendikepovaným potomkem
Koudelková, Petra ; Málková, Gabriela (vedoucí práce) ; Schindler-Wisten, Petra (oponent)
Život rodiny s hendikepovaným potomkem Diplomová práce si klade za cíl obsáhnout celkový pohled na každodenní život s mentálně hendikepovanými jedinci na prahu dospělosti z pohledu rodičů. Záměrem je proniknout do prožitků, emocí a pohnutek rodičů hendikepovaných jedinců za účelem širšího objasnění kladných a záporných stránek života s postiženým. Hlavním cílem je zaměřit se na to, jaký dopad mělo na rodiče soužití s postiženým, jak ovlivnilo jejich každodenní život, životní postoje a vnímání sebe sama. Dalším úkolem je zjistit, do jaké míry se shodují a odlišují názory matek a otců postižených. Práce se skládá se ze dvou hlavních částí. Nejprve je téma ukotveno v teoretickém pozadí. Teoretická část je postavena na poznatcích odborné literatury z odpovídajících oborů. V druhé, empirické části následuje analýza a interpretace dvou po sobě následujících rozhovorů s rodiči postižených jedinců. Tato část je zpracována metodou orální historie. Součástí interpretace je i komparace s odpovídající odbornou literaturou. Na závěr je provedena diskuse zvoleného postupu a jsou zde shrnuta klíčová zjištění charakterizující život s postiženým jedincem. Život je charakterizován jako psychicky, časově a finančně náročný.
Vnímání dobrovolného ESG reportingu ze strany českých malých a středních podniků
Vítová, Lucía ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se české malé a střední podniky staví k dobrovolnému ESG reportingu. V teoretické části práce je popsán teoretický základ ESG, význam jeho jednotlivých faktorů i jeho legislativní uchopení na evropské úrovni. V této části práce je také vysvětlena spojitost mezi ESG a cirkulárním hospodářstvím, CSR a konceptem DEI. Jsou zde navíc diskutována úskalí ESG, greenwashing a role komunikace v oblasti ESG. Ve výzkumné časti práce jsou nejprve formulovány dvě výzkumné otázky a predikce odpovědí na tyto otázky vycházející z předchozích výzkumů. Dále je zde popsáná metoda sběru dat, metoda zpracování dat a samotné vyhodnocení výzkumu. Výzkum v této diplomové práci proběhl pomocí kvalitativní metody polostrukturovaných hloubkových rozhovorů, které proběhly s celkem 6 respondenty. Získaná data z těchto rozhovorů jsou v praktické části analyzována za použití tematické analýzy, otevřeného a axiálního kódování. Výsledky výzkumu odhalují velkou míru skepse malých a středních podniků ohledně ESG reportingu a jeho legitimitě. Proti povinnému ESG reportování výzkum odhaluje větší otevřenost vůči dobrovolnému ESG reportingu. Respondenti však tyto dobrovolné výkazy nepraktikují a ani to v blízké době neplánují. Na svědomí to má zejména nespokojenost s nedostatkem jasných a...
Komunikace udržitelnosti v kávovém průmyslu
Mičolková, Martina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou udržitelné komunikace v kávovém průmyslu, s důrazem na značky Nespresso a Starbucks, a zkoumá, jak jsou tyto iniciativy vnímány spotřebiteli. Teoretická část práce se zaměřuje na green marketing a kávový průmysl, přičemž identifikuje specifické výzvy v rámci udržitelnosti v tomto odvětví. Praktická část práce kombinuje dvě hlavní metody výzkumu: obsahovou analýzu sociálních sítí a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Obsahová analýza sleduje udržitelnou komunikaci značek Nespresso a Starbucks na sociální síti Instagram, s cílem identifikovat, jaká témata a pomocí jakých klíčových slov značky udržitelnost komunikují a jaké jsou reakce uživatelů na tyto příspěvky. Kvantitativní výzkum pak zkoumá postoje a angažovanost veřejnosti vůči udržitelnosti v kávovém průmyslu a komunikačních inciativách značek Starbucks a Nespresso. Výsledky výzkumu této práce pak mohou poskytnout značkám údaje o preferencích a očekáváních spotřebitelů ohledně udržitelnosti a její komunikaci v tomto odvětví.
Business model malého podniku spravovaného Markétou Lukáčovou se zaměřením na marketingový plán
Lukáč, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Cílem práce bylo popsat klíčové oblasti business modelu a vytvořit marketingový plán pro malý podnik spravovaný paní Markétou Lukáčovou. Práce se nejdříve věnuje vymezení teoretického rámce malého podnikání v České republice a Evropské unii. Stručně popisuje formu business modelu a marketingového plánu, kterou chce využít v návrhových částech práce. Následně probíhá charakteristika podniku, nabízeného sortimentu a služeb. V metodologické části se za pomoci dvou kvalitativních metod výzkumu zkoumají přesvědčení věrných a nových zákazníků ohledně zákaznického zážitku u paní Lukáčové. Před výzkumy se nacházejí situační analýzy, konkrétně matice hrozeb a příležitostí společně se SWOT a PESTLE analýzami. Analýzy doplní deskripce marketingové komunikace podniku paní Lukáčové a její konkurence. V návrhové části business modelu se podle Business Model Canvas stanoví jeho základní náležitosti. Jedná se především o popsání aktuální situace podniku, přičemž zmíněné schéma poskytne prostor pro implementaci nových skutečností. Zejména pak v hodnotové propozici, kde se pro podnik vytvoří klíčové hodnoty vhodné pro budoucí marketingovou komunikaci. V návrhové části marketingového plánu jsou provedeny jeho první tři části odvozené z odborné literatury. Skládá se z plánovacího procesu, marketingového strategického...
In-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci: Případová studie Notino
Kratochvílová, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci prodejen, přičemž se jedná o případovou studii firmy Notino. Cílem práce bylo zjistit povědomí návštěvníků o určitých digitalizacích a to, jak se k nim z uživatelského hlediska staví. Zároveň je zkoumána užitečnost daných technologií v konceptu celé prodejny, respektive jakým způsobem podporují její chod. V práci je nejprve teoreticky vymezen pojem "in-store marketingová komunikace" a jeho hlavní funkce. Následně jsou představeny moderní trendy a technologie vztahující se k marketingovým aktivitám v místě prodeje spolu s kosmetickým průmyslem a jeho současnými trendy. Další část práce se již zaměřuje více na představení firmy Notino a jejích prodejen. Výzkum je řešen za pomoci kvalitativní výzkumné metody, přesněji řečeno individuálními rozhovory. Data získaná z rozhovorů, které probíhaly s návštěvníky a zaměstnanci prodejny, jsou následně zanalyzována a interpretována. Za pomoci dat je poté daná pobočka spolu s vybranými digitalizacemi představena blíže.
Vývoj a implementace green marketingu v hodinářském průmyslu od roku 2019 do současnosti
Donnerová, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Práce na téma vývoj a implementace green marketingu v hodinářském průmyslu od roku 2019 do současnosti má za cíl zjistit, jak moc hodinářské značky green marketing využívají, a jak jej implementují do své strategie. Zároveň je cílem zjistit, zda má sociální třída cílové skupiny značky vliv na množství využití green marketingu značkou. V teoretické části práce vysvětluje koncept green marketingu, který je stěžejní pro celý výzkum. Dále jej propojuje s konceptem sociální odpovědnosti firem. Zbylé kapitoly jsou věnovány vztahu spotřebitelů s udržitelným chováním a představení hodinářského průmyslu, jeho vývoje a environmentálních otázek s ním spojených. Mimo jiné jsou představeny i značky Citizen, Oris a IWC, které jsou dále zkoumány. Samotný výzkum byl proveden kvantitativní obsahovou analýzou a na sociálních sítích Facebook a Instagram i na webových stránkách pomocí klíčových slov zjišťoval, jak moc značky komunikují green marketing. V závěru práce jsou diskutovány nejen výsledky výzkumu, ale také jeho limity a příležitosti pro budoucí výzkum.
(De)stigmatizace tématu duševního zdraví v mediálním diskurzu mezi roky 2021-2023
Čižinská, Veronika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
V posledních letech (2021-2023) se zvyšuje veřejný zájem o téma duševního zdraví. Tato studie zkoumá vliv médií na vnímání tohoto tématu a jeho destigmatizaci. S ohledem na teorie nastolování agendy a veřejného mínění je analyzováno, jak média rámcují téma duševního zdraví - zda k destigmatizaci přispívají či naopak posilují stereotypní předsudky. Na základě analýzy dat zjištěných v této práci lze konstatovat, že společnost se postupně zbavuje stigmatu spojeného s duševními onemocněními. V porovnání s předchozími lety, zejména s roky 2011 a 2001, pozorujeme rostoucí zájem veřejnosti o toto téma. Tato data poukazují na fakt, že se problematika duševního zdraví stává významným společenským tématem a probíhá proces její destigmatizace.
HR marketing v neziskovém sektoru - případová studie na Medici PRO Očkování
Klimešová, Nela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce HR marketing v neziskovém sektoru - případová studie na Medici PRO Očkování se zabývá HR marketingem v neziskovém sektoru, a to v rámci konkrétní neziskové organizace Medici PRO Očkování. Jejím cílem je zjistit, jak byl vnímán interní a externí HR marketing organizace Medici PRO Očkování z pohledu jejích členů a prostřednictvím kombinace teoretického rámce a praktického výzkumu tak nabídnout konkrétní doporučení pro zlepšení stávajících postupů a strategií a ucelený pohled na to, jak může HR marketing v neziskovém sektoru pomoci. Teoretická část práce popisuje neziskové organizace, dobrovolnictví, dobrovolníky a jejich motivace a HR marketing, jeho dělení a jeho možné nástroje. V praktické části výzkumu je pro sběr dat použita kvalitativní metoda polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Pro analýzu těchto dat je poté využito otevřeného kódování. Výsledky výzkumu naznačují, že nejméně pozitivně jsou respondenty v HR marketingu organizace hodnoceny oblasti přijímání a orientace a péče a podpory dobrovolníků. Ostatní oblasti vnímají respondenti do velké míry pozitivně, přesto však zmínili určité požadavky a potřeby na jejich vylepšení, na základě kterých byla stanovena doporučení pro zlepšení stávajících postupů a strategií. Vzhledem k tomu, že nezisková organizace Medici PRO...
Význam autenticity v influencer marketingu v oboru gastronomie
Čapková, Ema ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
S rostoucí potřebou odlišení na trhu se firmy čím dál více obrací k influencerům, aby zaujaly potenciální zákazníky. Tato bakalářská práce se zaměřuje na roli autenticity v influencer marketingových kampaních v gastronomii. V práci je nejprve vybudován teoretický základ, kde jsou definovány pojmy influencer marketing, autenticita a její vliv na chování spotřebitelů. Pro zodpovězení výzkumné otázky, zda autenticita hraje roli v úspěšnosti marketingových kampaní v oboru gastronomie, byl proveden smíšený výzkum zahrnující kvalitativní analýzu sociálních sítí a kvantitativní dotazníkové šetření. V praktické části práce jsou zkoumány dvě konkrétní kampaně: spolupráce šéfkuchaře Přemka Forejta s McDonald's a youtuberské dvojice Kluci z Prahy se službou Wolt. Analýza sociálních sítí, konkrétně YouTube a Instagram, kde byly kampaně primárně komunikovány, a následné dotazníkové šetření odhalily, že autenticita má význam pro úspěšnost kampaní v gastronomii. Autentická komunikace byla spojena s pozitivním přijetím publika, zatímco neautentický přístup měl za následek negativní reakce. Vzhledem ke komplexnosti problematiky práce neposkytuje generalizovatelné výsledky, může však sloužit jako základ pro budoucí studie, které by mohly koncept autenticity a jeho vliv na spotřebitelské chování prozkoumat důkladněji...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 291 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.