Original title:
Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku
Translated title:
Marketing Plan for Všeobecná zdravotní pojišťovna for the Zlín Regional Branch Office
Authors:
Houdek, Jan ; Šimberová, Iveta (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této práce se zabývá procesem tvorby marketingového plánu vycházející z odborné literatury. V následující praktické části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v podobě analýzy a návrhu marketingového plánu pro konkrétní segment.
The main theme of the thesis called ‘Marketing plan for Všeobecná zdravotní pojiišťovna for Zlín regional branch office’ is analyzing the current market and on the basis of this analyzes creating a draft of its marketing plan. The theoretical part of this thesis is focused on the process of creating a marketing plan based on literature. In the following practical part, theoretical knowledge is applied surroundings as well as into their analysis and designing a marketing plan for a particular segment.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing plan; public health insurance; SWOT analysis; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza; veřejné zdravotní pojištění
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9205