Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Mediterran Slovakia, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction Mediterran Slovakia, s.r.o.
Autoři:
Holík, Dóra ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práce sa zaoberá s výskumom spokojnosti zákazníka u firmy Mediterran Slovakia s.r.o. Cieľom práce je navrhnúť a vykonávať marketingový výskum. Práca je rozdelená na tri časti. V prvej časti je vyjadrená problematika z teoretického hľadiska s pomocou odbornej literatúry. V nasledujúcom časti je analýza spoločnosti a jeho okolí, analýza SWOT, rozbor marketingového mixu a vyhodnotenie dotazníka. V poslednom časti sú návrhy a odporúčania na zlepšenie mieru spokojnosti zákazníka.
Bachelor‘s thesis deals with research of customer satisfaction at the company Mediterran Slovakia s.r.o. The aim of this work is to suggest and perform a marketing research. It’s divided into three parts. In the first part the problem is expressed from a theoretical perspective with the help of literature. The next part consists of the analysis of the company and its surroundings, SWOT analysis, analysis of the marketing mix and the evaluation of the inquiry. The last part contains tips and suggestions on how to increase the satisfaction rating of the customers.
Klíčová slova:
analysis SWOT.; customer satisfaction; Marketing; marketing mix; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5567